Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@13:54:55 GMT

غفوری: از بازی در دبی ناراحتیم/ مشکلات زیادی داشتیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۱۵۵

غفوری: از بازی در دبی ناراحتیم/ مشکلات زیادی داشتیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: از برگزاری مسابقه در دبی و محروم بودن از حضور تماشاگران ناراحتیم زیرا آنها برای ما مهم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وریا غفوری با حضور در نشست خبری قبل از مسابقه با الکویت، اظهار داشت: ابتدا می خواهم بگویم که از برگزاری مسابقه در دبی و محروم بودن از حضور تماشاگران خود ناراحت هستیم زیرا آنها برای ما مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم خیلی زود این مشکلات برطرف شود و بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم زیرا این حق هواداران ما است.
وی عنوان کرد: بازی با الکویت برای ما بسیار حساس است. مشکلات زیادی داشتیم اما این نمی تواند روی روند استقلال تاثیر بگذارد. امیدوارم با یک نتیجه خوب راه خود را برای حضور در قطر هموار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال قطر وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کبری غفوری نژاد گفت: از بعدازظهر امروز هشتم فروردین شرایط ناپایدار جوی در برخی نقاط استان حکمفرما خواهد بود که تا فرداشب ادامه دارد.

وی اظهارداشت: بارش پراکنده و گاهی رگباری باران، رعدوبرق، رگبار برف در شهر‌های سردسیر، بارش برف در نواحی کوهستانی و ارتفاعات، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید و احتمال خیزش گرد و خاک از مخاطرات این پدیده جوی است.

غفوری نژاد در خصوص لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی هشدار داد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: پرهیز از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، محافظت از تأسیسات، آمادگی دستگاه‌های امدادی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم توصیه می‌شود.

گفتنی است این شرایط، چهارشنبه برای شمال استان و پنج شنبه در برخی از مناطق به ویژه مناطق شرقی استان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی لرستان
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)