Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداد روحانی گفت: امیدوارم موسیقی ایران به سمت صلح و دوستی حرکت کند.

قدس آنلاین: مدیر هنری و رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران نسبت به آنچه دیشب در غیاب او در ارکسترش اتفاق افتاد واکنش نشان داد و آرزو کرد که موسیقی ایران به سمت صلح و دوستی حرکت کند.

شب گذشته ۳ بهمن ماه،  اظهارات «منوچهر صهبایی»‌ رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران درباره شهرداد روحانی و مطرب و فراری خواندن او این ارکستر را در توفانی از حواشی قرار داد تا جایی که اعتراض حاضران در سالن هم بلند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداد روحانی مدیر هنری و رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران که بر حسب اخبار منتشره از سوی روابط عمومی بنیاد رودکی این روزها در بستر بیماری و برای معالجه در خارج از کشور است. ساعاتی قبل با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نسبت به آنچه در شب گذشته ارکستر سمفونیک تهران اتفاق افتاد جوابیه‌ای منتشر کرد.   

رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران به دنبال حواشی شب گذشته که توسط منوچهر صهبایی رهبر میهمان ارکستر سمفونیک تهران ایجاد شد به انتشار پستی در صفحه شخصی فضای مجازی بسنده کرد و در آن نوشت: «مخاطبان ارکستر سمفونیک تهران، با درود، از آن‌چه شب گذشته در تالار وحدت و در میانه‌ اجرای ارکستر سمفونیک تهران روی داد، عمیقاً متاسف شدم. امیدوارم فضای موسیقی ما، همچون گذشته در مسیر صلح و دوستی در حرکت باشد. از نوازندگان محترم ارکستر سمفونیک تهران برای حمایت از مخاطبان برنامه و نیز جایگاه رهبر ارکستر سمفونیک تهران کمال تشکر را دارم.»

او در پایان این متن را با عنوان «مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران» امضا کرده است که نشان‌ از آن دارد که او هم‌چنان در این سمت باقی است.

رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران قبل از آغاز اجرای شب گذشته خود با اظهاراتی تند درباره شهرداد روحانی، رهبر دائم این ارکستر را مطرب و فراری خواند و باعث شد تا تالار وحدت با ورود به حاشیه‌ای پر از رنگ‌تر از متن، شبی پر از اضطراب و تشویش و نگرانی را تجربه کند و می‌توان گفت اتفاقات شب گذشته در تاریخ این ارکستر بی‌سابقه بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارکستر سمفونیک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها