Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال گفت: به عنوان مربی تیم استقلال دلیل قانع‌کننده‌ای را پیدا نکردم که چرا بازی باید خارج از ایران برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال ایران و الکویت کویت که فردا و در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در امارات برگزار می‌شود حاضر شد و به تشریح شرایط نماینده ایران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی گفت: قبل از صحبت درباره بازی دوست دارم نکته‌ای را بگویم. به عنوان مربی تیم استقلال دلیل قانع‌کننده‌ای را پیدا نکردم که چرا بازی باید خارج از ایران برگزار شود.

وی افزود: احترام زیادی برای کنفدراسیون آسیا قائلم و همیشه در مدت ۲۰ سال حضورم در فوتبال ایران، قطر و امارات خاطره خوب از AFC دارم که شعارش صلح و دوستی و بازی برابر بوده است. برایم قابل قبول نیست تیمم خارج ایران بازی کند. با این حال به نظر AFC احترام می‌گذاریم و به خاطر هوادارانمان بازی می‌کنیم و امیدواریم موفق باشیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: استقلال با تیم‌های هم‌گروهش فرق می‌کند. تیم ما دو بار قهرمان آسیا شده است. تفاوت ما این است که اگر تیم‌های هم‌گروه در کشورهای مختلف بازی کنند، همیشه استادیوم خالی است اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

مجیدی تأکید کرد: من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آن‌ها همیشه از خاطرات خوب بازی در ورزشگاه آزادی صحبت می‌کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد. ۳۰ میلیون هوادار داریم و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل هواداران است.

سرمربی استقلال درباره بحث آماده‌سازی این تیم برای این مسابقه بیان کرد: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی‌ها برای پرواز به دبی و تأخیر ۸ ساعته در این مسیر اظهار کرد: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.

انتای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال الکویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، اگر کمی در فروشگاه‌های محصولات خواب کودکان شامل پتو، بالش، تخت، ملحفه و... قدم زده باشید متوجه می‌شوید تصاویر روی این‌محصولات، به‌طور انحصاری در اختیار شخصیت‌های خارجی هستند که به صورت رسمی و یا قاچاق وارد کشور شده‌اند.

طی سال‌های گذشته شخصیت‌های باکیفیت ایرانی در محصولات گوناگون فرهنگی تولید شدند و به مرور بازارپردازی آن‌ها در محصولات نوشت‌افزار، اسباب بازی و عروسک نیز انجام شد. اما هم‌چنان خلا شخصیت‌های ایرانی بین محصولات خواب کودکان به وضوح احساس می‌شود و این شخصیت‌ها (کاراکترها) نتوانسته‌اند در این بازار پررونق جایگاه خود را پیدا کنند.

وظیفه سازمان گمرگ و وزارت صمت است که در مبادی ورودی به کشور نظارت لازم را داشته باشند که در وهله اول قاچاق این محصولات کاهش پیدا کند و در قدم بعد کاراکترهای خارجی که مخالف ارزش‌های جامعه ایران هستند به کشور وارد نشوند.

نکته مهم این است که همچنان که در زمینه اسباب‌بازی این نظارت‌ها صورت می‌گیرد، در زمینه محصولات خواب کودکان نیز نیاز به این‌نظارت احساس می‌شود.

کد خبر 6077783 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد