Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان دکردستان گفت: رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بدون لوازم قهرمانی کشور با حضور ۴۷۰ ورزشکار از ۲۳ استان کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.

او افزود: در پایان نیما امیری در وزن ۸۲ کیلوگرم رده سنی نوجوانان ۲ نشان طلا را بر گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی بیان کرد: در رده سنی پیشکسوتان هم عبدالله دادمهر و بهاءالدین عزیزی هر کدام ۲ نشان طلا را برای تیم کردستان به ارمغان آوردند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: نامدار مرادی دیگر ورزشکار رده سنی پیشکسوتان مدال نقره وزن ۱۱۰ کیلوگرم را کسب کرد.

او گفت: همچنین مهدی پیری نشان نقره وزن ۱۲۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان، و میلاد حق مرادی مدال برنز وزن ۷۵ کیلوگرم این رده را برگردن آویختند.

جولایی گفت: ایمان کریمیان نیز در رده سنی جوانان یک بر سکوی سوم ایستاد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران

 تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو 2024 از صبح امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت) با حضور بیش از 300 ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان ایران بموفق به کسب  6 طلا، یک نقره و 3 برنز شدند. 

در رقابت‌های امروز؛ مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن 65- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن 75- کیلوگرم، معین تقوی در وزن 90 کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند. شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی و هلیا اسدیان به ترتیب در فرم‌های چانگ‌چوان و نان‌چوان دو مدال برنز در تالو به دست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت از دور مسابقات کنار رفت.محمدرضا ریگی در وزن 85- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو، حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه 6 اردیبهشت‌) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر 6 نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان طلایی شد روز طلایی ووشوی ایران در قهرمانی آسیا

دیگر خبرها

  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان