Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ گفت: با توجه به ورود سامانه پرفشار بارشی از اواخر وقت امشب که موجب بارش برف و برودت هوا در سطح استان به ویژه مناطق شمالی می‌شود، نیاز است که رانندگان و همشهریان نکات ایمنی و مقررات رانندگی را رعایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند قبل از شروع سفر با شماره تلفن ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها جویا شوند.

همتی زاده بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و به منظور سلامت شهروندان، تمامی رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان بویژه محور‌ها و گردنه‌های برفگیر را دارند می‌بایست از زنجیر چرخ استفاده کنند، در غیر این صورت از تردد آن‌ها در سطح محور‌ها جلوگیری بعمل خواهد آمد.

او اظهار کرد: رانندگان باید قبل از سفر از سلامت فنی خودرو، سیستم ترمز، سیستم روشنایی، برف پاک کن و بخاری مطمئن بوده و حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود:در صورت انحراف و سُر خوردن خودرو در حین رانندگی، رانندگان باید فرمان خودرو را به سمتی که عقب خودرو به آن سمت رفته بچرخانند و خودرو را در حالت دنده سنگین قرار دهند.

او اظهار کرد:رانندگان از عجله و شتاب‌های بی مورد جهت رسیدن زودتر به مقصد در حین بارش ها، خودداری کرده و با توجه به لغزندگی محور‌ها در حین بارش ها، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند.

همتی زاده ادامه داد: تمامی تیم‌های پلیس راه استان در سطح محور‌ها به منظور خدمت رسانی به رانندگان و همشهریان مستقر می‌باشند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها