Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@10:48:29 GMT

حضور موثر در فضای مجازی ضروری است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۵۰۵

حضور موثر در فضای مجازی ضروری است

مهدی جعفری جوزانی روز جمعه در اختتامیه گردهمایی فعالان فضای مجازی و اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال در بوشهر افزود: تنها با حضور موثر در فضای مجازی است که می‌توان آمریکا را در منطقه محدود و شکست داد.

وی بیان کرد: جنگ امروز در منطقه جنگ سخت نیست بلکه نبرد در عرصه فضای مجازی است که برای مقابله با دشمن باید خود را در این بخش تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری جوزانی تاکید کرد : یکی از گام‌های موثر برای حضور در فضای مجازی تولید محتوایی مفیدی در بین مردم است.

وی ادامه داد: موضوع و هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب از بین بردن تفکر آمریکایی است و برای رسیدن به این هدف تولید محتوای بومی از راه انیمیشن، اپلیکیشن و بازی‌های بومی ضروری است.

 مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج  گفت: در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور که به مدت 48 ساعت برگزار شد هزار و 500 نفر در قالب 500 تیم از 32 استان کشور شرکت کردند.

وی یادآور شد: با تائید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید دو بازی رایانه‌ای حماسه نادر و دلیران تنگستان ( رئیسعلی دلواری) با 6 میلیارد ریال از مهمترین دستاوردهای نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر که به زودی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به موقعیت حساس و استراتژیک این استان برخلاف دیگر استان‌های کشور که در عمق قرار دارند باید همیشه آمادگی مقابله با تهدیدهای دشمن را داشته باشیم.

سردار علی رزمجو افزود: هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در تراز اندیشه‌های انقلاب اسلامی مقابله با تهاجم فضای مجازی دشمن در گام دوم انقلاب و بررسی دقیق نیاز جامعه در این بخش و تولید و طراحی‌های مفید و مناسب در این بخش است.

وی عنوان کرد: امروز گسترش فضای مجازی و رسوخ آن در مولفه‌های فکری و هویتی بویژه نسل جوان و تقویت پیام‌های مثبت می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی در بنیان‌های فکری و تقویت جوانان باشد.

رزمجو بیان کرد: امروز فضای مجازی جایگزین بخش‌های مهمی از زندگی روزمره انسان‌ها شده است به گونه‌ای که کمتر افرادی هستند که تا کنون با فضای مجازی روبرو نشده باشند به همین دلیل باید از این فضا در ابعاد مختلف برای ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی در گستره جهانی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: سلاح فضای مجازی به دلیل پیچیدگی که دارد به مراتب مخرب‌تر از سلاح جنگ نظامی است.

رزمجو تاکید کرد : در عصر تسخیر اذهان و افکار عمومی با سلاح امواج و رسانه قرار داریم و باید آرایش‌ها و صحنه آرایی‌ها براساس اینترنت و ابزارهای رسانه‌ای باشد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در نخستین رویداد بزرگ فعالان فضای مجازی بسیج 100 نفر در قالب 30 تیم در سه حوزه ساخت اپلیکیشن تلفن همراه، موشن گرافی و انیمیشن با هم به رقابت پرداختند.

فرزاد سیمی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در فضای مجازی تولید در بخش‌های مختلف است که اگر بتوانیم تولیدهای هدفمند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشیم به طور قطع در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای هیچ مشکلی در تهاجم نرم نخواهیم داشت.

در این آئین از کتاب سایبان با موضوع تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی تولید شده در مجموعه پلیس فتا استان بوشهر رونمایی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب جامعه رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فضای مجازی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سه نفر از عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در فضای مجازی توسط پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا گفت: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان و مردم در بازار مسکن ضروری است
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟