Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن تیم فوتبال سردار بوکان در ترکیب منتخب هفته چهاردهم در گروه دوم لیگ فوتبال قرار گرفتند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، دو بازیکن تیم فوتبال سردار بوکان در ترکیب منتخب هفته چهاردهم در گروه دوم لیگ دسته دوی فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

« محمد آژیر» و « شاهین محمدی» به عنوان بازیکنان تیم فوتبال سردار بوکان و نیز« پیروز قربانی» به عنوان سرمربی تیم به عنوان نفرات منتخب هفته چهاردهم انتخاب شدند.

همچنین از تیم سردار بوکان خبر می رسد که« محمد فرامرزی» دروازه بان سردار بوکان که از آغاز نیم فصل دوم در تمرینات تیمش شرکت نکرده بود، در ترکیب تیم شهرداری ماهشهر قرار گرفته و دوشنبه این هفته ممکن است تا برای این تیم به میدان برود.

تیم فوتبال سردار بوکان 7 بهمن با شهرداری ماهشهر پیکار می‌کندتیم فوتبال سردار بوکان در تلاش برای بازگشت به رتبه دوم جدولدیدار تیم‌های فوتبال سردار بوکان و شهدای کرج با یک روز تاخیر برگزار می‌شود

بازی حساس سردار بوکان و شهرداری ماهشهر روز دوشنبه، هفتم بهمن ماه در ورزشگاه خاتم الانبیاء و در میان تشویق‌های هزاران طرفدار برگزار خواهد شد.

این تیم با وجود اینکه بازی گذشته خود را به حریف کرجی واگذار کرد اما در رده سوم جدول گروه B مسابقات قرار دارد و در تلاش برای ارتقاء رتبه خود در لیگ است.

انتهای پیام/7548/ش

 

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!