Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: براساس مقرارت وزارت نفت، تحویل سوخت مایع به ویژه نفت سفید برای خانوارهایی که در مسیر گازرسانی استان قرار دارند ممنوع است. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه براساس مقرارت وزارت نفت، تحویل سوخت مایع به ویژه نفت سفید برای خانوارهایی که در مسیر گازرسانی قرار دارند ممنوع است اظهار کرد: خانوارهایی که دارای این شرایط هستند حتما باید نسبت به گازکشی و اشتراک خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین باید مشترکانی که در مسیر گازرسانی هستند یا حتی در برخی موارد، علمک گاز روی دیوار و یا ساختمان تجاری آنها نصب شده است اما به هر طریقی نمی‌توانند نسبت به گازکشی اقدام کنند حتما باید نسبت به دریافت اشتراک خود اقدام کنند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: امسال این مجوز به شرکت پخش فراورده‌های نفتی داده شده است که نفت این خانوارها تحویل شده اما اعتبار این مجوز تا آخر فروردین سال آینده است و از اول اردیبهشت ماه سال آینده سوخت مایع شامل نفت گاز، نفت سفید و کپسول مایع به خانوارهای شهری و روستایی واقع در مناطق دارای گاز، اما فاقد انشعاب گاز تخصیص نخواهد یافت.

توزیع بدون وقفه سوخت در مناطق سردسیر و صعب العبور استان ادامه داردجلوگیری از سوختگیری خودروهای خطرزا نیازمند اقدام عاجل + تصویرامروز آخرین فرصت ثبت‌نام کارت هوشمند وانت‌بارها/ تخصیص سهمیه پیمایشی سوخت از فردا فقط با بارنامهاحضار ‌5000 متخلف بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به تعزیرات استان البرز50 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرماهشهر کشف شد‌شکایت معلمان آمریکایی از شرکت هواپیمایی دلتا به‌دلیل تخلیه سوخت روی مدارسواریز سهمیه بنزین برای 30 هزار راننده آژانس/ تاکسی‌های تلفنی چگونه سهمیه سوخت را پیگیری کنند؟

مجرد با بیان اینکه آذربایجان‌غربی به لحاظ جغرافیایی بالاترین مصرف نفت را در کشور دارد، از اختصاص سهمیه نفت برای مشترکان شهری و روستایی فاقد اشتراک گاز شهری در شمال و مرکز استان خبر داد و افزود: طرح فوق العاده‌ای از اول بهمن ماه اعلام شده که بر این اساس، به خانوارهای کم جمعیت یک یا دو نفره ٢ لیتر و خانوارهای پرحمعیت ٤ لیتر اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: مشترکان واجد شرایط می‌توانند از اول بهمن تا آخر اسفند ماه با  مراجعه به شعبات نفتی و فروشنده‌ها نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان‌غربی ١٧ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید دارد که ٢٦ شعبه نفتی در استان کار توزیع آن را بر عهده دارند.

انتهای پیام/٧٥٤٨/ش

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی

 

دکتر سعید شهند افزود: سرشماری دو گونه از سمندر که جزو گونه‌های کمیاب و نادر در مناطق کوهستانی استان است ، در شهرستان‌های  مهاباد، بوکان، پیرانشهر، سردشت و اشنویه آغاز شده است .

وی با بیان اینکه این سرشماری با حضور تیم های مختلفی از کارشناسان حیات وحش و محیط بانان یگان حفاظت این اداره کل انجام می‌شود، افزود:  آماربرداری دوبار و به فاصله زمانی ۱۰ روز در زیستگاه سمندر در این مناطق تکرار می‌شود تا آمار تقریبی فراوانی جمعیت این گونه در این زیستگاه‌ها مشخص شود.

شهند با اشاره به اهمیت سرشماری این نوع دوزیست در طبیعت بیان کرد : در این پایش، چشمه ها و جویبارهای منطقه مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از جمع‌آوری آمار، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حفاظت از سمندرها توسط سازمان مرکزی و اداره کل استان انجام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ناحیه زیست این گونه حاشیه غربی جنگل های زاگرس در شرق حوضه آبریز دجله است  و زیستگاه های آن در استان آذربایجان غربی و مناطق غربی استان‌های کردستان و کرمانشاه نیز شناسایی شده است.

 سمندر از راسته دوزیستان دمدار و خانواده سالاماندریده (سمندرها) بوده که در لیست سرخ اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) در دسته به‌شدت در معرض خطر انقراض طبقه‌بندی شده و زیستگاه آن چشمه‌سارها، جویبارها و آب‌های روان و زلال است.

تاکنون، هفت گونه سمندر به نام‌های سمندر غارزی، سمندر کوهستانی لرستانی (امپراطور)، سمندر کوهستانی کردستانی (خال زرد)، سمندر کوهستانی آذربایجانی، سمندر آتشین، سمندر تاج‌دار جنوبی و سمندر جویباری ایرانی در کشور شناسایی و نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تأمین سوخت مورد نیاز ۴۱۴ سورتی پرواز در لرستان
  • سوخت مورد نیاز ۴۱۴ سورتی پرواز در لرستان تامین شد
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر