Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ مبلغان اعزامی سازمان اوقاف در ایام فاطمیه و سوگواره یاس نبوی با حضور آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در قم برگزار شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با ایام فاطمیه همایش بزرگ مبلغان اعزامی سازمان اوقاف در ایام فاطمیه و سوگواره یاس در سالن همایش های مجمتع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، حجت الاسلام شفیع زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه و طلاب و مبلغین در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام شفیع زاده مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف کشور در این مراسم بیان کرد: بیش از110 نفر از مبلغین سازمان اوقاف در بقاع سراسر کشور در ایام فاطمیه مشغول به تبلیغ می‌شوند؛ از 850 نیت وقفی شاید درصد کمی از موقوفات به نام حضرت زهرا(س) باشد.

مدیرکل اوقاف مازندران: 80 وقف جدید در مازندران شناسایی شداوقاف اردبیل تسهیل‌گر موسسات خیریه استرئیس سازمان اوقاف: خسارت و صدمه‌ای به بقاع متبرکه در اغتشاشات اخیر وارد نشد

وی عنوان کرد: از این روی در دهه آخر صفر که با دهه وقف همزمان بود کارگروه جهادی وقف تشکیل شد؛ به همت جمعی از همکاران 42 وقف منفعتی در سراسر کشور ثبت شد؛ دوره 12 ساعت تخصصی نیز برای فعالان در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این مراسم گفت: این مبلغان از امروز به مدت یک هفته به بقاع متبرکه در روستا‌ها و شهر‌های کشور اعزام می‌شوند تا به انجام فعالیت‌های دینی، غرهنگی واجتماعی بپردازند.

وی افزود: امسال با حضور 1500 مبلغ در ایام فاطمیه بیش از دو هزار برنامه فرهنگی، دینی و اجتماعی در دو هزار بقعه متبرکه برگزار شده و می‌شود.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب به همت پژوهشکده حج و زیارت و با همکاری سی مرکز علمی پژوهشی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور علما و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

محل برگزاری قم ۷۵ متری عماریاسر خیابان شهید قدوسی ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت سالن همایش‌ها است.

کد خبر 6080641 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود