Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین، تقریبا ۴۰ ساله به نظر می‌رسد. او در ابتدا ادعا می‌کند تنها یک فقره سرقت از انباری یک منزل مسکونی در منطقه‌ای ثروتمند نشین پایتخت داشته، اما کمی بعد می‌گوید یک خانه و دو ماشین از طریق سرقت از منازل به دست آورده است.

این سارق در حاشیه طرح رعد پلیس پیشگیری می‌گوید: متاسفانه معتادم و سابقه دار، اما خوشبختانه بی خانمان نیستم؛ من خانه و ماشین دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادمه می‌دهد: ۸ سال است که اعتیاد دارم، اما خوشبختانه ازدواج نکرده ام. خانواده ام قسمم دادند دزدی نکنم، اما من بین زندان و خانه پدری‌ام همیشه در حال رفت و آمدم.

به نظر می‌رسد حسین از اشتباهاتش درس نگرفته و می‌افزاید: از ۶ سال پیش دزد شدم، من همیشه تنها کار می‌کنم و همدستی ندارم. ۲۰ بار دستگیر شده ام و در مجموع سه سال زندانی بودم و از شغلم راضی هستم.

این سارق در پاسخ به این سوال که شغل دیگری دارد، می‌گوید: من دزدم و شغلم همین است، درآمدم کم نیست که به دنبال شغل دیگری باشم، درآمدم خوب است و تاکنون هر چقدر نیاز داشته ام، به دست آورده ام.

او درباره نحوه سرقتش از انباری‌ها ادامه می‌دهد: نمای برخی خانه‌ها به شکلی طراحی شده که از طریق توری یا پنجره، می‌توان داخل خانه را دید. به همین دلیل در فرصتی مناسب می‌شود وارد شد و انباری‌ها را خالی کرد.

حسین می گوید: چندین بار خانه هم خالی کردم. طلا و دلار کسی را بردم که در شیکاگو زندگی می‌کرد، یک بار به خانه اش برگشتم تا ببینم آمده یا نه و متوجه دزدی شده؛ که فهمیدم اصلا برنگشته و نمی‌داند که خانه اش را دزد زده، پس به این پول‌ها نیاز نداشته، اما من توانستم با درآمد آن روزم، یک خانه بخرم.

این متهم اظهار می‌کند: در سرقت‌های بعدی هم یک خودرو پژو و یک ام وی ام خریدم، اما هیچکدام از اموالم به نام خودم نیست؛ چون ممکن است قانون آن‌ها را از من بگیرد برای همین اسناد به نام خانواده ام است.

او درباره زمان سرقت هایش می‌گوید: هر وقت از خواب بیدار می‌شدم از محله خودمان جنت آباد به سمت مناطق ۱ و ۲ می‌رفتم. در این مناطق، تعداد اعضای خانواده کم است، بیشتر خانه‌ها در طول روز خالی است و مردم سرکار و دانشگاه و مدرسه اند پس می‌توان به راحتی دزدی کرد.

او ادامه می‌دهد: برای هر خانه یکی دو روز وقت می‌گذاشتم و چک می‌کردم چه زمانی خانه خالی است یا با زنگ زدن مطمئن می‌شدم کسی در خانه نیست و وارد می‌شدم.

این سارق می‌گوید: در برخی مواقع مسافرکشی می‌کردم و در همان حال، خانه‌ها را رصد می‌کردم اگر متوجه خالی بدون خانه‌ای می‌شدم بازمی گشتم و سرقتم را انجام می‌دادم.

حسین در پاسخ به این سوال که تا به حال کسی از همسایگان به او شک نکرده است؛ می‌افزاید: وقتی با سر و وضع درست و حسابی بروی هیچ کس به دزد بودنت شک نمی‌کند. من با ماشین خودم می‌رفتم پس کسی به فردی که خیلی شیک از خانه شان بیرون می‌رود و چند وسیله در دست دارد و بعد سوار ماشینش می‌شود؛ شک نمی‌کند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرقت دزدی من دزدم سرقت انباری سارق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرقت دزدی سرقت انباری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در تبریز

سرهنگ سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیر‌های منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده دریافتند متهم شناسایی شده همان شخصی است که مبالغ سرقت شده به حساب وی منتقل شده است که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ  سلطانی اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی، سپاه و بسیج اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زورگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد گفت: با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید
  • دستگیری ۳ سارق در یزد