Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@06:56:40 GMT

مدارس کدام شهر‌ها فردا تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۷۳۰

مدارس کدام شهر‌ها فردا تعطیل است؟

رویداد۲۴ مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان فردا (شنبه) به دلیل برودت هوا تعطیل است.

محمد مهرافزون افزود: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر و لغزندبودن کوچه‌ها و خیابان‌ها با نظر فرماندار شهرستان بروجرد مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر و روستا در شهرستان بروجرد در نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: فعالیت آموزشی در مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های شهر و روستا نیز از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، مدارس برخی از شهر‌های استان آذربایجان شرقی در روز شنبه ۵ بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

بر این اساس، کلیه مدارس شهری و روستایی اهر در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس روستایی در شهرستان مرند در تمامی مقاطع تعطیل خواهد بود، کلیه مدارس شهری در شهر‌های مرند، یامچی، زنوز، کشکسرای و بناب در تمامی مقاطع تحصیلی نیز از ساعت ۹ صبح دایر خواهند بود.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح در اسکو، شهر جدید سهند و خسروشاه نیز تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح شهر خواجه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام عصر جمعه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: فردا شنبه ۵ بهمن ماه، تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل است.

وی گفت: به علت ورود سامانه بارشی سرد و برودت هوا فردا شنبه ۵ بهمن ماه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل و ساعت شروع بکار ادارات در این مناطق به استثنای دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود.

با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی برخی از مدارس لرستان فردا شنبه با تاخیر آغاز می‌شود و مدارس برخی مناطق نیز تعطیل اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تمام مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، نورآباد، الشتر و همچنین مناطق کاکاوند، زاغه، بیرانشهر و بخش پاپی فردا با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

در بروجرد و اشترینان مدارس نوبت صبح و عصر ابتدایی تعطیل اعلام شده است و مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیراز ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. مدارس دهستان گریت از بخش پاپی نیز فردا تعطیل است. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qYX خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تعطیلی مدارس بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟