Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@13:06:43 GMT

وریا غفوری: از بازی کردن در دوبی ناراحتیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۷۴۳

وریا غفوری: از بازی کردن در دوبی ناراحتیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال از عدم میزبانی در ایران ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری قبل از مسابقه با الکویت گفت: ابتدا می‌خواهم بگویم که از برگزاری مسابقه در دوبی و محروم بودن از حضور تماشاگران خود ناراحت هستیم، زیرا آنها برای ما مهم هستند. امیدوارم خیلی زود این مشکلات برطرف شود و بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم زیرا این حق هواداران ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: بازی با الکویت برای ما بسیار حساس است. مشکلات زیادی داشتیم اما این نمی‌تواند روی روند تیم استقلال تأثیر بگذارد. امیدوارم با یک نتیجه خوب راه خود را برای حضور در قطر هموار کنیم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا وریا غفوری استقلال الکویت لیگ قهرمانان آسیا دوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با نتایج مشابه یک بر صفر آلومینیوم اراک و ملوان را شکست دادند تا رقابت در صدر جدول همچنان نزدیک و حساس دنبال شود. استقلال با 50 و پرسپولیس با 49 امتیاز مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می‌شوند و رقابت‌شان در 7 هفته پایانی بسیار حساس و نفس‌گیر است. حساسیت بالای مسابقات باعث شده 2 باشگاه خارج از زمین هم علیه هم موضع بگیرند و بیانیه‌های تندی منتشر کنند. در روزهای اخیر جنگ رسانه‌ای بین استقلال و پرسپولیس بسیار جدی شده و شاید در هفته‌های آینده شدت بیشتری هم بگیرد.

بهزاد داداش‌زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال، درباره آخرین وضعیت این 2 باشگاه صحبت کرده که در ادامه آمده است:

عملکرد پرسپولیس را در بازی با ملوان چطور دیدید؟

پرسپولیس تیم خیلی خوبی بوده و هست. این پرسپولیس اگر وارد حاشیه نشود، می‌تواند موفق باشد. روند پرسپولیس در زمان یحیی گل‌محمدی با اتفاقاتی که افتاد، مثبت نبود. همانطور که قبلا از آقای درویش انتقاد می‌کردیم، الان باید از او تشکر کنیم. چون پرسپولیس در جذب بازیکن موفق‌تر عمل کرد. پرسپولیس الان هم باید همه‌جوره از حاشیه دور باشد. جلوی ملوان هم انصافا بازی خوبی انجام داد و ملوان هم گربه‌سیاه پرسپولیس بوده و الان هم شرایط خوبی دارد و به دنبال سهمیه آسیایی است که امیدوارم به خواسته‌هایش برسد. پرسپولیس هم رو به جلو عالی بود و توانست از ارسال‌ها به گل برسد. تمام بازیکنان پرسپولیس بوی گل می‌دهند و مشکل بزرگ تیم در خط دفاعی است. مصدومیت بیرانوند برای هواداران دغدغه بزرگی بود ولی انصافا امیررضا رفیعی، گلر جوان و آینده‌داری است و امیدوارم مربیان به او اعتماد کنند. حتی در بازگشت بیرانوند هم باید از رفیعی حمایت شود و بازی کند تا در روزهای سخت کمک کند.

بعد از بازی هم بحث درباره گل آفساید پرسپولیس زیاد بود.

این دیگر تشخیص داوری است. گل زیبایی بود و اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد. خیلی از تیم‌ها از اشتباهات داوری سود می‌برند و داوران پراشتباه شده‌اند. کمیته داوران باید مدیریت کند و ما هر چقدر بگوییم فاید ندارد. مهم ۳ امتیاز بازی بود که پرسپولیس گرفت و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

در مجموع شرایط پرسپولیس را از زمان حضور اوسمار ویرا چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط واقعا فرق کرده است. باید به درویش بابت این انتخاب تبریک گفت. ما یک دوره از درویش انتقاد می‌کردیم ولی الان به نظرم گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اند. اوسمار بهترین انتخاب بود و هزینه هنگفتی نشد و بازیکنان خوبی هم خریده شدند. بعضی‌ها نگران نتایج تیم با اوسمار بودند ولی خدا را شکر اتفاقات خوبی رخ داده و می‌بینید که الان پرسپولیس آرامش نسبی را دارد. برای موفقیت باید هم از حاشیه دور باشد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

این روزها بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس هم جدی شده است. به نظرتان ممکن است این موضوع روی عملکرد تیم‌ها تاثیر بگذارد؟

سال‌هاست بحث واگذاری وجود دارد ولی تجربه من می‌گوید این اتفاق رخ نمی‌دهد. منافع خیلی افراد دخیل است و خیلی‌ها از طریق ۲ تیم پول در می‌آوردند و به شخص واگذار نمی‌شوند. به نظرم هر جایی که این ۲ تیم را خرید، باید از پیشکسوتان خوشنام استفاده کند که بتوانند تغییر و تحول ایجاد کنند و پیشکسوتانی نیایند که برای منافع خودشان تیم را نابود کنند. این اواخر هم پیشکسوتانی را دیدیم به تیم‌های پایه و مدیران چسبیدند. خیلی‌ها در استقلال و پرسپولیس بازی کردند ولی کسی که یک سال بوده، الان بیشتر از کسی که ۱۰ سال بوده درآمد دارد!

کد خبر 844167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!