Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری، گزارشی از پروژه های بزرگ آماده افتتاح در دهه مبارک فجر در استان ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در دیدار با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، گزارشی از پروژه های بزرگ آماده افتتاح در دهه مبارک فجر در استان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گزارشی از پروژه های کلان عمرانی استان ، طرح های اقتصادی در بخش هایی از جمله صنعت و معدن و اقتصاد مقاومتی، ارائه و آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد احیاء تالاب بین المللی انزلی و نیز مدیریت معضل پسماند استان را بیان داشت.

استاندار گیلان نیمه دوم مهرماه امسال نیز در دیداری با معاون اول رئیس جمهوری؛ گزارشی از وضعیت عمومی استان و پروژه های کلان در دست اجرا و موضوع پسماند استان ارائه داده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی تالاب دولت صنعت و معدن معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم