Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@11:04:00 GMT

راهپیمایی بی‌نظیر مردم عراق انتقام سخت است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۹۰۷

راهپیمایی بی‌نظیر مردم عراق انتقام سخت است

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه راهپیمایی بی‌نظیرامروز مردم عراق انتقام سخت استگفت: امروز به درخواست انقلابیون مردم به خیابان آمده و با یک پرچم واحد درخواست می‌کنند که آمریکا باید از منطقه برود.

به گزارش مشرق، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که در حسینیه عاشقان ثارالله خرم‌آباد برگزار شد در رابطه با اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی در جایگاهی قرار دارد که مقام معظم رهبری می فرماید فضای حقیقی است و همه شئونات زندگی ما را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فضای مجازی را پدیده‌ای اجتناب ناپذیر دانست و افزود: از آنجا که فضای مجازی همه عرصه‌های زندگی را در بر گرفته باید در این فضا سهم خودمان را بشناسیم و نقش خود را در ابعاد ایجابی و سلبی ایفا کنیم.

ببینید: عکس/ حضور میلیونی مردم عراق در تظاهرات ضد آمریکایی فیلم/ ادعای مضحک «العربیه» درباره تظاهرات مردم عراق

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه ما با استکبار جهانی درگیر هستیم تا در قالب یک پدیده دست دشمن را از سر جهان کم کنیم، درگیری با دشمن در فضای مجازی بیشتر پر رنگ است.

وی نقش فضای مجازی را در فرهنگ بی بدیل دانست و بیان کرد: درصورتی که سبک زندگی را صیانت، تغییر و رشد دهیم باید از فضای مجازی استفاده شود.

سردار کشکولی گفت: خرسندیم به عنوان اولین نهاد در این رویداد بسیار بزرگ که حدود ۸۰ نفر از جوانان ۴۸ ساعت به صورت شبانه روز کار کردند تجلیل و قدردانی می‌کنیم چون با برگزاری این رویداد فضایی را باز کرده‌ایم که جوانان و نوجوانان حضور یافته تا از استعداد آنها استفاده و مشکلات را حل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم ها علیه جمهوری اسلایم اشاره و تصریح کرد: به خاطر تحریم های ظالمانه کشور و استان درگیر بیکاری و مسائل اقتصادی است اما با توجه به این استعدادها عده ای می‌توانند در این عرصه کار کنند پس اگر در این زمینه وقت بگذاریم می‌توانیم چالش‌های محلی و بومی را رفع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: با همین فکر و اپلیکیشن‌هایی که در بخش‌های مختلف ساخته می‌شود می‌توان بخشی از مشکلاتمان رفع کنیم.

وی با اشاره به سرعت انتقال اخبار فضای مجازی اظهارداشت: فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد و صیانت و مدیریت شود.

سردار کشکولی به لزوم شناسایی و پرورش استعدادها تاکید کرد و خطاب به شرکت کنندگان در این رویداد گفت: برای اینکه بهتر دیده شوید و زوتر تاثیرگذار باشید باید محتوا مهم باشد و به کمیت و کیفیت کار توجه شود، تولید محتوا بسیار است پس رقابت باید از حیث کمیت و کیفیت اثر گذار باشد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت و استعدادهای استان لرستان عنوان کرد: از جمعی هم که در رویداد حضور پیدا کرده‌اند سابقه کار جهانی هم دارند پس باید با اعتماد به نفس این کار را با کم و کیف گسترش دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در رابطه با موضوع رونق اقتصادی بیان کرد: باید کالاها داخلی را تبلیغ کنیم و اپلیکیشن‌هایی ساخته شود که هر کسی در هر جای مملکت از این کالاها خریداری کرد چون این کارها می‌تواند  بسیاری از این گره‌ها را باز کند.

سردار کشکولی یکی از وظایف بسیج را همکاری و هم افزایی با سازمان‌های دولتی دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود هر جا که خلع وجود دارد و هر جا که نیاز به کمک دارند ورود کنیم و کمک شود تا خلع را پر کنیم و دولت‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی بتوانند موفق شوند.

وی به ضعیف بودن حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: متاسفانه قدری در این بخش ضعیف هستیم، وجه تمایز دو رسانه این است که چه فکری عمیق‌تر، نافذتر و منافع بیشتری برای مردم دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: رسانه در گذشته در خدمت زر و زور و قدرت بود اما اکنون این فضای مجازی یقه دولت، حاکمیت و نظام را می‌گیرد و هر روز محافظت می‌کنند.

وی با اشاره به بکارگیری دشمن از فضای مجازی اظهارداشت: ما اکنون در فضای مجازی فرو دست نیستیم، آنها پول زیاد و رسانه زیاد دارند اما چون هیچ حرف حقی نمی‌زنند، نافذ نیست پس باید گفت اگر در حرف صداقت، اخلاص و برای خدا باشد اثر بخشی بیشتری دارد.

سردار کشکولی در بخش دیگری از سخنان خود با راهپیمایی مردم عراق اشاره کرد و افزود: امروز در راهپیمایی بی‌نظیری که مردم در بغداد انجام دادند بسیاری معتقد بودند که انتقام سخت است و به عبارتی حضور مردم در راهپیمایی‌ها انتقام سخت است.

وی به تشییع باشکوه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره  و عنوان کرد: پس از ۴۱ سال برای تشییع یک قهرمان بین المللی ده‌ها میلیون نفر به خیابان آمدند که این نشان می‌دهد کار دشمن در فضای مجازی بی اثر بوده و اگر کار کردند کار رسانه‌ای ما کارهای آنها را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امروز به درخواست انقلابیون مردم به خیابان آمده و با یک پرچم واحد درخواست می‌کنند که آمریکا باید از منطقه برود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا عراق تحولات عراق ایران ملت ایران ملت عراق مبارزه با استکبار جهانی استکبار تظاهرات تظاهرات عراق مشرق سردار حاج قاسم سلیمانی امریکا استان لرستان مقام معظم رهبری بسیج آمریکا بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏

به گزارش "ورزش سه"، شبکه‌های اجتماعی این روزها به جزئی مهم از زندگی انسانی ‏تبدیل شده‌اند. دنیای ورزش و فوتبال هم از تاثیر روز به روز در حال افزایش شبکه‌های ‏اجتماعی مصون نیست. ‏

درحالیکه احتمالا گمان می‌کنید تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر فوتبال به واکنش ستاره‌ها و ‏هواداران‌شان در پلتفرم‌های مختلف مثل اینستاگرام و توییتر خلاصه می‌شود باید ‏بگوییم که حالا کار از این حرفها گذشته است. دامنه حضور سوشیال مدیا در فوتبال به ‏حدی گسترش یافته که کم کم شاهد تولد باشگاه‌های فوتبالی هستیم که از دل این ‏شبکه‌های اجتماعی متولد شده‌اند. ‏

یک نمونه بسیار جالب، باشگاه فوتبال هشتگ یونایتد است. این باشگاه ابتدا با ابتکار ‏سپ و کارمایکل و اسپنسر اوون کارمایکل و دوستان‌شان تشکیل شد. اسپنسر از فعالان ‏دنیای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بود و عقبه او و دنبال‌کننده‌های پرتعدادش در ‏سوشیال مدیا باعث شد هشتگ یونایتد در مدتی کوتاه هواداران و اعضایی پرتعداد پیدا ‏کند. ‏

شاید فکر کنید هشتگ یونایتد بیشتر به شوخی شبیه است ولی باز هم در اشتباه ‏هستید. در مدتی کوتاه دنبال‌کننده‌های باشگاه فوتبال هشتگ یونایتد از بسیاری از ‏باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال بیشتر شد و ویدیوهای اکانت باشگاه در یوتیوب آنقدر دیده ‏می‌شد که بسیاری از باشگاه‌های رسمی در خواب هم نمی‌دیدند. ‏

بنیانگذاران هشتگ یونایتد از قدرت شبکه‌های اجتماعی آگاه بودند ولی حتی آنها هم فکر ‏نمی‌کردند محبوبیت باشگاه‌شان از فضای مجازی به فضای واقعی سرایت کند. هشتگ ‏یونایتد در سال 2018 رسما از مجاز وارد واقعیت شد و ورودش را به هرم فوتبال انگلیس ‏جشن گرفت. هشتگ یونایتد در لیگ دسته یک جنوب در منطقه ایسترن کانتیز پذیرفته ‏شده بود. ‏

در سالهای بعد هشتگ یونایتد در دنیای واقعی سه بار به دسته بالاتر صعود کرد. ‏موفقیت این باشگاه در فضای مجازی حتی از دنیای واقعی هم درخشان‌تر بود. آنها حالا ‏در یوتیوب آنقدر دنبال‌کننده دارند که با باشگاه‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر انگلیس ‏قابل مقایسه هستند. ‏

با اینحال رقبای هشتگ یونایتد در لیگهای دسته پایین انگلیس می‌گویند دنبال‌کننده‌های ‏میلیونی این باشگاه باعث شده آنها در زمین فوتبال نسبت به رقبا مزیتی غیرمنصفانه ‏داشته باشند. اما بنیانگذاران باشگاه این شکایت‌ها را رد کرده و می‌گویند مثل هر باشگاه ‏دیگری مسیر پیشرفت‌شان را از انتهای هرم شروع کرده و پله به پله در حال صعود به ‏بالای هرم هستند. ‏

کارمایکل، بنیانگذار باشگاه در این باره گفت:" ما در هر کدام از لیگهایی که حضور ‏داشتیم تیمی کاملا متعارف بودیم. بودجه ما هیچوقت بیشترین بودجه در لیگ‌ها نبوده ‏و حریفان ما نمی‌توانند از این نظر به هشتگ یونایتد خرده بگیرند. ما سه بار صعود ‏کرده‌ایم و در همه فصل‌ها یا در میانه جدول یا در بالای جدول حضور داشتیم. ما با ‏استفاده از تعداد دنبال‌کننده‌های باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به روش‌های درست ‏درآمدسازی کردیم و با استفاده از محبوبیت‌مان در اینترنت موفق شدیم بازیکن‌های ‏خوبی جذب کنیم. راز موفقیت ما این بوده است. رقبای ما فکر می‌کنند هشتگ یونایتد ‏کل لیگ را خریده ولی این دروغ محض است. آنها فکر می‌کنند یوتیوب برای ما گنج ‏قارون بوده ولی فراموش می‌کنند که بزرگی عملیات تجاری ما باعث شده هزینه‌هایی ‏وحشتناک هم داشته باشیم. در واقع ما با استفاده از هنر مدیریت و جاذبه سوشیال ‏مدیا موفق شده‌ایم". ‏

سه صعود در عرض پنج سال نشان می‌دهد هشتگ یونایتد این قابلیت را دارد که در ‏سالهای آینده صعودهای بیشتری را هم تجربه کند. شاید دور نباشد روزی که برای اولین ‏بار باشگاهی متولد شده در سوشیال مدیا را در لیگ برتر جزیره ببینیم. فضای مجازی در ‏حال تغییر دادن چهره دنیایی است که می‌شناسیم، باید سعی کنیم با این واقعیت کنار ‏بیاییم. ‏

دیگر خبرها

  • ما نسلی بی نظیر اما در حال پایان هستیم
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات