Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:00:27 GMT

رکوردی تازه از مهدی رحمتی در آسیا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۴۹۷۸

رکوردی تازه از مهدی رحمتی در آسیا

بدون شک یکی از نقاط اتکای شهر خودرو در لیگ نوزدهم و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، سید مهدی رحمتی باتجربه است.

به گزارش مشرق، با حضور شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا، حتی اگر در همان مرحله نخست پلی‌آف از گردونه رقابت حذف شود سید مهدی رحمتی به یک رکورد جدید در فوتبال ایران می‌رسد؛ بازیکنی که از فصل 2004 در لیگ قهرمانان با فرمت جدید حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد دیگر رحمتی در آسیا که با ثبت 23 کلین شیت به دست آمده است باعث شده تا او بالاتر از چنگ زنگ، هوا یونگ شین و ایگناتی نستروف به عنوان رکورددار کلین شیت لیگ قهرمانان آسیا به شمار برود.

رحمتی همچنین در کارنامه خود حضور در جام در جام باشگاه های آسیا با لباس فجر سپاسی را هم دارد؛ او توانسته در فرمت جدید لیگ قهرمانان 58 بار (پلی آف و گروهی) به میدان برود که رکوردی جالب توجه است و با توجه به آمار کلین شیت او، نشان داده که به طور میانگین و تقریبی، رحمتی از هر سه مسابقه یک بار موفق به ثبت کلین شیت شده است!

با همه تفاسیر و رکورد های مطرح شده به نام سید مهدی رحمتی در آستانه بر پا شدن جشن تولد او که اندک اندک وارد پنجمین دهه زندگی‌اش می‌شود او این فرصت دارد تا با درخشش در برابر الرفاع و بعد السیلیه، تیمش را  به مرحله گروهی بفرستد و به آمار درخشان خود در این تورنمنت، بیفزاید.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سید مهدی رحمتی الرفاع بحرین شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!

لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنت محبوب رئالی‌هاست.

طرفداری | رئال مادرید به معنای واقعی کلمه، پادشاه اروپاست.

رئال مادرید در یک بازی نفس‌گیر موفق به شکست تیم قدرتمند منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها شد. دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی 1-1 رسیدند تا این رئال مادرید باشد که در ضربات پنالتی، دست پر از زمین خارج شده و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود. رئال مادرید اما آماری بی‌نظیر در رسیدن به مراحل نیمه‌نهایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

در 14 فصل اخیر برگزاری لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید 12 بار موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهاییِ معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان شده است. ثبات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا همیشه زبانزد عام و خاص بوده و حالا کهکشانی‌ها بار دیگر خودشان را در مرحله نیمه نهایی تورنمنت محبوب‌شان می‌بینند. در 13 دوره گذشته برگزاری این مسابقات رئال مادرید 5 بار به مقام قهرمانی رسیده و تنها در دو دوره موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهایی نشده است.

عملکرد فوق‌العاده رئال مادرید در صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان