Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:56:42 GMT

تصادف در عباس‌آباد ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۳۵۳

تصادف در عباس‌آباد ۲ کشته برجای گذاشت

این حادثه حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب رخ داد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که تصادف در دوراهی کرکاس عباس آباد رخ داد و سه دستگاه خودروی سورای سراتو ، پراید و پژو۲۰۶ با هم برخورد کردند.

زکریا اشکپور افزود :‌ در این حادثه دو مرد از سرنشینان خودروها به دلیل شدت برخودر و اجراحت در دم جان باختند و ۶ هم شامل چهار مرد و ۲ زن مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که نیروهای اورژانس و هلال احمر شهرستان عباس اباد به محض اطلاع از وقوع حادثه به محل حادثه اعزام شدند و پس از کارهای اولیه امدادی به مجروحان این حادثه را به بیمارستان های شهید رجایی تنکابن و حضرت امام خمینی (ره) عباس آباد منتقل کردند.

شهرستان ۵۰ هزار نفری عباس آباد به دلیل موقعیت گردشگری در طول سال پذیرای گردشگر و مسافر از سراسر کشور است. 

برچسب‌ها مازندران عباس آباد سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران عباس آباد سازمان اورژانس کشور مازندران عباس آباد سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است

مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد گفت: شرکت نوسازی عباس آباد رو به توسعه است و امیدواریم با حمایت شورا و شهرداری بتوان به گونه‌ای عمل کرد که شرکت نوسازی عباس آباد بتواند نقش جدی در توسعه گردشگری ایجاد کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حجازی، مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در دویست و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت نوسازی عباس آباد در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گفت: در شرکت نوسازی اراضی عباس آباد حساب دائمی و سالیانه داریم. از ابتدای تأسیس شرکت عدد مالیاتی وجود داشته که روبه کاهش است. در حساب سالیانه درآمد شرکت روبه رشد است.

وی با بیان اینکه با حمایت اعضای شورا و شهرداری تهران تا امروز وضعیت شرکت مطلوب بوده است، افزود: شرکت نوسازی عباس آباد رو به توسعه است و مجموعه روبه توسعه که طرح جامع اول آن افتتاح شده و طرح جامع دوم نیز که برای ۶ ماهه دوم سال است، نیازمند نیرو است. نیرو‌های اضافه شده به شرکت از مأمورین شهرداری به شرکت است. تعداد نیرو‌ها از ۸۳ نفر به ۹۶ نفر افزایش یافته؛ اما ما تبدیل وضعیت و جذب نیرو نداشتیم بلکه از شهرداری نیرو به شرکت مأمور شده و تعدادی نیز قرارداد‌های حامیان داشته اند.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تأکید کرد: امیدواریم با حمایت شورا و شهرداری بتوان به گونه‌ای عمل کرد که شرکت نوسازی عباس آباد بتواند نقش جدی در توسعه گردشگری ایجاد کند.

در ادامه این جلسه مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران نیز گفت: شاهد رشد مجموعه عباس آباد بوده ایم. در جلسه قبل درخصوص نگهداشت فضای سبز تذکر دادم، اما این موضوع در اراضی عباس آباد دیده نمی‌شود. فعالیت مجموعه‌هایی در اراضی عباس آباد متوقف شده بود که در دو سال اخیر احیا شد و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است