Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جفری به خبرنگاران در واشنگتن گفت: موضع ما، همانطور که می‌دانید و ما چندین بار اعلام کرده‌ایم این است که ما آماده هستیم تا با دولت عراق در مورد روابط راهبرد کلی گفت و گو کنیم.  

وی در مقر وزارت خارجه آمریکا گفت: ما در این دوره شاهد خشونت شدید در عراق نبوده‌ایم.  

جفری در ادامه افزود: عملیات تمرکز ائتلاف بین الملل به رهبری آمریکا هم اکنون بر حفاظت از نیروهای نظامی و مذاکرات با دولت بغداد پس از رای گیری پارلمان عراق برای خروج نیروهای خارجی، متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دنبال ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس ایران، نمایندگان پارلمان عراق ۱۵ دی ماه طرح خروج نیروهای خارجی از جمله نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کردند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!

دولت آمریکا در یک اقدام نمایشی جدید یک نماینده ویژه در امور نوار غزه و همچنین مسائل انسان‌دوستانه در غرب آسیا تعیین کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دولت آمریکا که اصلی‌ترین عامل ادامه‌دار شدن جنگ در غزه است در یک اقدام نمایشی جدید یک مقام جدید را به عنوان نماینده ویژه دولت در امور غزه انتخاب کرده است. 

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، «لایز گراند» که سابقاً از مقام‌های سازمان ملل بوده را به سمت «نماینده ویژه در امور غزه/مسائل انسان‌دوستانه در خاورمیانه» منصوب کرده است. 

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای برای اعلام این موضوع گفته که ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه در غزه بایستی افزایش و مداومت داشته باشد. 

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شوددرخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزهکشف 140 گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها

 

این انتصاب در شرایطی انجام شده که دولت آمریکا تا کنون به درخواست‌های عمومی برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل جهت اتمام جنگ در غزه از جمله از طریق قطع ارسال سلاح توجهی نشان نداده است. 

دولت آمریکا، در عوض، در بیش از 200 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد انجام اقدامات نمایشی مانند پرتاب بسته‌های کمکی برای مردم غزه و یا صدور بیانیه در خصوص ضرورت افزایش کمک‌رسانی‌ها به این منطقه را در دستور کار داشته است. 

 

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان