Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:24:26 GMT

ویروس کرونا به اروپا رسید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۵۷۶

مقامات فرانسوی جمعه شب ابتلای دو نفر از شهروندان این کشور به ویروس «کرونا» را تأیید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، مقامات فرانسوی جمعه شب ابتلای دو نفر از شهروندان این کشور به ویروس «کرونا» را تأیید کردند.

بر اساس گزارش‌های منابع فرانسوی، یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در شهر «بوردو» و یک مورد دیگر در نزدیکی پاریس مشاهده و تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویروس کرونا که گفته می‌شود مبدأ آن شهر «ووهان» در چین است، تاکنون بیش از 830 شهروند چینی را مبتلا کرده که از این تعداد  26 نفر جان خود را از دست داده اند.

با این حال سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده هنوز برای اعلام وضعیت اضطراری در سطح جهان به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا «زود» است.

بعد از ظهر امروز جمعه دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و یک مورد نیز در نپال تأیید شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 846604 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران