Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ریزنقش ماشین‌سازی امیدوار است همانند دیدار رفت عملکرد خوبی برابر سپاهان داشته باشند و صاحب امتیاز شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد قادری درباره شرایط ماشین‌سازی اظهار کرد:

با وجود اینکه تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان تیم داشتیم، اما در تعطیلات به خوبی تمرین کردیم و در بهترین شرایط برای شروع نیم‌فصل دوم قرار داریم؛ البته این چند وقت بخاطر بارش برف و سرمای شدید تبریز در بعضی روزها نتوانستیم در زمین چمن تمرین کنیم و مجبور بودیم کارمان را در سالن انجام دهیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد:

بنظرم در نیم‌فصل اول بد کار نکردیم و نتایج خوبی گرفتیم، اما به این جایگاه قانع نیستیم و با اینکه بازیکنانی را از دست دادیم، همدل هستیم تا پُرقدرت وارد بازی‌های دور برگشت شویم و می‌خواهیم از همین مسابقه اول برابر سپاهان با تمام توان در زمین حاضر شویم تا برنده شویم.

وینگر جوان ماشین‌سازی درباره دیدار با سپاهان ابراز کرد:

شک نکنید برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و اصلا حتی به مساوی هم فکر نمی‌کنیم؛ سپاهان یکی از بزرگترین تیم‌های ایران است و در این شکی نداریم، اما آنها در بازی رفت هم به زحمت در اصفهان و با یک گل ما را شکست دادند؛ این مسئله نشان می‌دهد سپاهان فردا کار سختی در تبریز دارد و نمی‌گذاریم خیلی راحت امتیاز بگیرد.

 

قادری یادآور شد:

بازیکنان ماشین‌سازی در این فصل کارهای بزرگی انجام دادند و مقابل تمام تیم‌های مدعی بهترین عملکردشان را حتی در مسابقات خارج از خانه داشتند. استقلال و پرسپولیس نتوانستند در تبریز ما را شکست دهند و مطمئن باشید سپاهان هم به این راحتی نمی‌تواند مقابل ما به پیروزی دست پیدا کند، چه رسد به مساوی!

 

او تاکید کرد:

مطمئنا مردم فوتبال دوست آذربایجان می‌دانند گرفتن امتیاز از سپاهان چقدر اهمیت دارد و امیدوار هستیم فردا در حضور تماشاگران‌مان بتوانیم روز سختی برای حریف رقم بزنیم و به لطف خدا و تلاش بازیکنان به برد برسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر ماشین سازی محمد قادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟