Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: شرایط داخلی استقلال خیلی خوب نیست و این موضوع هم ربطی به سرمربی تیم ندارد، مسئولان ادای باشگاه‌داری را در می‌آوردند. 

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی امروز استقلال مقابل الکویت در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: شناختی از تیم الکویت ندارم و امیدوارم که بازیکنان بتوانند با شرایطی که برای فوتبال ایران به وجود آمد به بهترین نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم AFC زمانی که تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق بازی داشت و اعلام کرد این کشور امن نیست و به همین خاطر بازی را در کشور اردن برگزار کرد به ما گوشزد کرد که ممکن است این اتفاق برای ایران هم بیفتد. 

وی با اشاره به وضعیت استقلال گفت: به نظرم شرایط داخلی استقلال خیلی خوب نیست و این موضوع هم ربطی به سرمربی تیم ندارد. به هرحال مجیدی ریسک کرد و با این شرایط هدایت تیم را پذیرفت؛ این موضوعی است که به خودش ارتباط دارد اما فعلاً مشکلات استقلال مربوط به سرمربی تیم نیست و به مسائل داخلی برمی‌گردد. در حال حاضر قرارداد بازیکنان برای نیم‌فصل دوم وضعیت نامشخصی دارد. سرمربی تیم هنوز نمی‌داند کدام بازیکن قرار است در تیم بماند و کدام بازیکن حق و حقوق خود را دریافت کرده است. به نظرم شرایطی که باشگاه دارد بیشتر شبیه این است که مسئولان ادای باشگاه‌داری را در می‌آوردند. 

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: من شانس موفقیت مجیدی در استقلال را نصف نصف می‌بینم. به نظرم او باید قبل از قبول این مسئولیت همه موارد را می‌سنجید و بعد از آن تصمیم می‌گرفت. بهتر بود کمیته فنی در استقلال که سال‌هاست به عنوان حلقه گمشده است تشکیل می‌شد و نفراتی را انتخاب می‌کردند و با مجیدی و نامجو مطلق تعداد آنها به هفت نفر می‌رسید و برای تیم تصمیم می‌گرفتند. در چنین شرایطی وقتی تیم نتیجه نمی‌گرفت به سمت یک نفر هجمه وارد نمی‌شد و اگر هم تیم نتیجه می‌گرفت آن وقت مجیدی و کادرفنی‌اش موفق می‌شدند. 

روشن در مورد ناراحتی مجیدی از عدم به خدمت گرفتن برخی بازیکنان جدید، گفت: او این مسئولیت را با همه مشکلاتش برعهده گرفته و به نظرم در شرایطی فعلی باید روی کارش تمرکز کند. متأسفانه تغییرات در سطوح مدیریتی هم جوابگو نبود و همچنان همان افراد گذشته در حال چرخاندن کارهای باشگاه هستند. به هر حال جای خوشحالی دارد که این بازی در دبی برگزار می‌شود و در آنجا هم هواداران استقلال زیاد هستند و می‌توانند تیم را تشویق کنند. 

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال حسن روشن الکویت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟