Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:16:38 GMT

اکثر مدارس اردبیل در پی بارش برف تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۷۵۲

اکثر مدارس اردبیل در پی بارش برف تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بارش شدید برف و برودت هوا اکثر مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد.

با اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش، روز شنبه در اردبیل، نمین، نیر، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و لاهرود تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت قبل از ظهر تعطیل خواهند بود.

ضمناً در خلخال و کوثر مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4834106

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش اردبیل بارش برف بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد ایلام قزوین دهه فجر انتخابات 98 شیراز خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از عصر امروز

مجید کوهی گفت: از عصر امروز با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور، آسمان استان ابری شده و از سه‌شنبه شب تا قبل از ظهر چهارشنبه، ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی کولاک برف) پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی شده برای استان اردبیل، توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی تأکید می‌شود.

او تصریح کرد: روز پنجشنبه هرچند از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، اما به لحاظ شرایط فصلی و محلی رشد ابر و بارش رگباری دور از انتظار نیست.

کوهی گفت: روز جمعه با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش ملایم باد و افزایش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • نفوذ سامانه بارشی به استان اردبیل از عصر امروز
  • در اکثر محور‌های کوهستانی و گردنه‌های همدان شاهد بارش برف هستیم