Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات سوارکاری خوزستان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۷۰ اسب از استان‌های مختلف کشور در چهار کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند. این مسابقات در هشت هفته برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود. 

حسین برون گفت: در کورس اول این رقابت ها اسب آتشکده مدائن به مالکیت محمد سپهوند، اسب یمن مشلشی به مالکیت علیرضا سپهوند و اسب وارث ابوذر به مالکیت سید خلیل موسوی اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس دوم این پیکارها اسب یانگو ناصری به مالکیت علیرضا سپهوند، اسب ولید دارخوین به مالکیت حاتم فرهانی و اسب یادگار مدائن به مالکیت عطا بیرانوند مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم  اسب یوزپلنگ بویر احمد به مالکیت علیرضا سپهوند، اسب وسترن رشید به مالکیت حاتم فرحانی و اسب آشن تاف به مالکیت سعید نوروزی اول تا سوم شدند.

برون افزود: در کورس چهارم رقابت ها اسب یاتان خان به مالکیت علیرضا سپهوند، اسب نریمان میریزد به مالکیت ابوالفضل دهقان و اسب یاشوار افشار به مالکیت محمد محمدی اول تا سوم شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 یمن یوزپلنگ آتشکده اسب قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد

رئیس هیئت کشتی تهران می‌گوید همدلی ایجاد شده بین بزرگان کشتی پایتخت و قرار گرفتن آنها در کنار هم با یک هدف، منجر به ملی‌پوش شدن دو تهرانی در المپیک شده است. - اخبار ورزشی -

قاسم علی‌عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص کسب سهمیه المپیک از سوی دو کشتی‌گیر تهرانی (یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا) و قطعیت حضور آنها در ترکیب تیم ملی در پاریس اظهار داشت: خیلی از این بابت خوشحالیم، بعد از مدت‌ها کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش شده و این اتفاق خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: این نوید روزهای خوبی را در کشتی تهران می‌دهد و اینکه در سال‌های آینده کشتی پایتخت به روزهای خوبِ گذشته‌اش برگردد. آن سال‌هایی که ما در رده بزرگسالان قهرمانان بزرگی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، عباس جدیدی و... را از تهران در تیم ملی داشتیم.

علی‌عسگری درباره اینکه چقدر امید دارد که امامی و آذرپیرا بتوانند در مسابقات المپیک هم صاحب مدال شوند، گفت: جا دارد بابت برگزاری اردوهای خوب برای آماده‌سازی بچه‌ها از فدراسیون کشتی تشکر کنیم، اردوهای خوبی که پشت سر گذاشته شد، آنها را با آمادگی کامل روانه مسابقات کرد و در نهایت منجر به کسب سهمیه شد. واقعا امیدوار هستیم که این کسب سهمیه، به کسب مدال المپیک منتهی شود. کشتی‌هایی که امامی و آذرپیرا در مسابقات گزینشی آسیایی گرفتند این امیدواری را ایجاد کرد که آنها قابلیت کسب مدال المپیک را هم دارند. قطعا هم یونس و هم امیرعلی واقف هستند که باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.

رئیس هیئت کشتی تهران در رابطه با اینکه چه عاملی بیش از همه در موفقیت اخیر کشتی تهران در مسابقات گزینشی و عضویت در تیم المپیکی موثر بوده، خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و رفاقت بین بزرگان کشتی تهران بسیار پراهمیت بود، در رأس آن هم حضور شخص اکبر فلاح، علیرضا رضایی، صادق گودرزی و... اینها مربیان خوبی بودند که پای کار آمدند. زحمات مربیان سازنده استان از جمله پلویی، قاسمی‌جو، نجاریان و سایر دوستانی که بدون چشمداشت تلاش کردند و درنهایت این همدلی ایجاد شده، کار را خوب پیش برد و اتفاق خوبی در کشتی تهران رخ داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات