Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:54:16 GMT

مدارس بویراحمد و دنا با تاخیر آغاز به کار می کنند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۷۷۹

مدارس بویراحمد و دنا با تاخیر آغاز به کار می کنند

در بارندگی روز چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد در مناطق سردسیری استان در برخی مناطق حدود ۴۰ سانتی متر برف بارید و مدارس همه مقاطع تحصیلی را در عصر روز چهارشنبه تعطیل کرد.

هادی زارع پور جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بویراحمد، دنا، مارگون، لوداب و مناطق سردسیری عشایری استان فردا شنبه با ۲ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر ۱۶۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در حدود ۲ هزار و ۷۰۰ آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان است که شهرستان‌های بویراحمد و دنا جز مناطق سردسیری و شهرستان‌های باشت و گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی نیز در مناطق گرمسیری این استان هستند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بررسی آخرین مدل های پیش‌یابی هواشناسی، نشان می‌دهد سامانه بارشی جدیدی از روز شنبه وارد استان خواهد شد.

ولی بهره‌مند عنوان کرد: با آغاز فعالیت این سامانه بارشی به تدریج بعد از ظهر روز شنبه تا پایان شنبه در مناطق گرمسیری شاهد بارش باران در ارتفاعات و مناطق مستعد و کوهستانی بارش برف، کاهش دما، وزش باد شدید و کولاک برف خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به پوشش برف سطحی، مه آلودگی، یخ بندان در تمامی مناطق استان به ویژه مناطق سردسیری کاهش دما مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با ورود موج دوم بارشی در روز شنبه پنجم بهمن ماه کاهش دما بین ۷ تا ۹ درجه در مناطق مختلف استان قابل پیش بینی است.

بهره مند بیان کرد: نوع مخاطره این سامانه لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد جاده ای، تشکیل مه و کاهش دید افقی و آبگرفتگی معابر عمومی است.

تا اواسط هفته آینده با توجه به افت شدید دما اقدامات لازم برای حفظ تولیدات و محصولات کشاورزی از قبیل کنترل دما، رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها در نظر گرفته شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بارش باران بارش برف دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد محصولات کشاورزی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو