Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و جمع آوری پیاز از زمین‌های کشاورزی و انتقال آن به انبار تا حدودی قیمت با نوساناتی در بازار رو به رو شده است.

او افزود: تا زمانی که پیاز نو وارد بازار نشود قیمت‌های فعلی در بازار ادامه خواهد داشت و همواره پیش بینی می‌شود که از اواخر بهمن با عرضه پیاز از مناطق جنوبی کشور نوسانات بازار مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارگر قیمت هر کیلو پیاز قرمز را ۵ تا ۷ هزار تومان و پیاز زرد را ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اعلام کرد و گفت: هم اکنون در مغازه‌های خرده فروشی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده عرضه شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت هر کیلو انار را ۵ تا ۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو انار دماوندی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ۷ هزار تا ۱۳ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار تومان، انگور شاهرودی ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۲ هزار تا ۵ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۴ تا ۶ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال ناول جنوب ۸ هزار تا ۱۰ هزار تومان، خرمالو کرج ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان، خرمالو کن ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کیوی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان است.

او ادامه داد: هر کیلو خیار گلخانه با نرخ ۳ تا ۶ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، لیمو شیرین ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی بندری ۷ تا ۱۱ هزار تومان، نارنگی یافا ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی تخم پاکستانی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، گریپ فروت سفید ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و گریپ فروت تو سرخ ۲ تا ۴ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کارگر از افزایش ۱ هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز هر کیلو موز با قیمت ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت هر کیلو بادمجان قلمی را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای ۲ تا ۴ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۴ تا ۷ هزار تومان، تره فرنگی ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، ترب سفید ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، ترب سیاه ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی ترشی ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیر خشک ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان، سیب زمینی ۲ هزار و تا ۳ هزار و ۷۰۰ تومان، شلقم ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، فلفل تند ریز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و فلفل شیرین ۵ تا ۸ هزار تومان است.


او با اشاره به قیمت سایر اقلام صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: قیمت هر کیلو کدو حلوایی ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو رسمی ۲ هزار تا ۳ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، کرفس ۱ هزار تا ۳ هزار تومان، کلم سفید ۱ هزار تا ۲ هزار تومان، کلم قرمز ۱ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گل کلم ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی انباری ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، لوبیا سبز ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، لیمو ترش ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم بروکلی ۴ هزار تا ۱۳ هزار تومان، نارنج ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان و هویج ۸۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

کارگر قیمت هر کیلو سبزی جور (پلو، آش و قورمه) را ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ و سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

نوسان چشمگیری برای بازار میوه متصور نیستیم رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه و صیفی به بازار وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به فراوانی تولید پیش بینی می‌شود که روند فعلی قیمت همچنان در بازار استمرار یابد و تنها ممکن است قیمت موز و آناناس به سبب نوسان نرخ ارز دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گیرد.


او در پایان تصریح کرد: طبق روال همه ساله تا چند روز مانده تا شب عید بازار میوه نوسان خاصی ندارد و همچنان در رکود و آرامش به سر می‌برد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد