Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@07:11:34 GMT

بررسی فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت + مشخصات

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۸۴۲

بررسی فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت + مشخصات

اطلس کراس اسپرت نسخه‌ای کوچک‌تر، شیک‌تر و کوپه مانند از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌واگن اطلس است که چندی پیش معرفی شد و تا قبل از پایان ماه مارس امسال راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده می‌شود. حال فولکس‌واگن لیست قیمت تیپ‌های مختلف این کراس‌اوور میان سایز را اعلام کرده است. اطلس کراس اسپرت در هشت تیپ گوناگون با دو پیشرانهٔ مختلف و انتقال قدرت دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرانه‌های این ماشین با اطلس فول سایز مشترک هستند که این یعنی موتور اول آن یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۳۵ اسب بخار قدرت و موتور دوم یک نمونهٔ ۳.۶ لیتری VR۶ با ۲۷۶ اسب بخار قدرت است. نیروی هردوی این موتور‌ها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک در حالت عادی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اما برای هردو موتور سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود.

قیمت اطلس کراس اسپرت در تیپ پایهٔ S از ۳۱,۵۶۵ دلار آغاز می‌شود که هرچند از رقبای کره‌ای یعنی هیوندای سانتافه و کیا سورنتو گران‌تر است، اما از رقبای ژاپنی مثل نیسان مورانو و هوندا پاسپورت قیمت پایهٔ کمتری دارد. گران‌ترین تیپ اطلس کراس اسپرت نیز تیپ پریمیوم R-Line با پیشرانهٔ VR۶ است که قیمت آن از ۵۰,۸۱۵ دلار آغاز می‌شود. این تیپ و تیپ پریمیوم به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز هستند، اما در دیگر تیپ‌ها این سامانه با قیمت ۱۹۰۰ دلار قابل سفارش خواهد بود.

هر هشت تیپ اطلس کراس اسپرت با پیشرانهٔ چهار سیلندر قابل خریداری هستند، اما پیشرانهٔ VR۶ برای دو تیپ پایینی S و SE ارائه نمی‌شود؛ بنابراین کسانی که خواهان موتور شش سیلندر هستند باید حداقل ۳۸,۳۶۵ دلار برای تیپ SE Tech پرداخت کنند. همچنین هرچند همان‌طور که گفته شد این کراس‌اوور آلمانی تا قبل از پایان ماه مارس راهی نمایندگی‌های فروش می‌شود، اما تیپ‌های R-Line آن کمی دیرتر برای فروش ارائه خواهند شد.

فولکس‌واگن دو پکیج سفارشی بنام‌های V۶ Twoing و پانورامیک سانروف را هم برای اطلس کراس اسپرت ارائه کرده است. هردوی این پکیج‌ها فقط برای دو تیپ SE Tech شش سیلندر و SE Tech R-Line شش سیلندر قابل سفارش هستند.

پکیج اولی (پکیج بکسل) با قیمت ۵۵۰ دلار، قلاب تریلر کارخانه‌ای و آلترناتور قوی‌تر را به همراه دارد و پکیج دوم که برای سفارش آن باید ۱۲۰۰ دلار پرداخت کرد، شامل سانروف پانورامیک با باز و بسته شدن و حرکت کشویی برقی می‌شود.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد