Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@23:09:20 GMT

دشت سه امتیازی میلان با گلزنی ربیچ

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۵۹۴۷

دشت سه امتیازی میلان با گلزنی ربیچ

خبرگزاری میزان- تیم میلان توانست در دیداری خارج از خانه برشا را مغلوب کند. تاریخ انتشار: 01:11 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۹۴۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم آث میلان در دیدار آغازین هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا، در ورزشگاه ماریو ریگامونتی به مصاف میزبانش برشا رفت و در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنته ربیچ در دقیقه ۷۱ روی پاس گل زلاتان ابراهیموویچ تنها گل این دیدار را برای میلان به ثمر رساند. همچنین گل کاستیخو توسط کمک داور ویدئویی در دقیقه ۸۳ مردود اعلام شد.

در جدول شاگردان پیولی با این پیروزی ۳۱ امتیازی شدند و در رده ششم قرار گرفتند. برشا نیز با ۱۵ امتیاز همچنان در جایگاه نوزدهم قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید:  فقط مسی و رونالدو بهتر از کاوانی هستند

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم آث میلان سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به‌پایان رسید.

رودریگو در دقیقه ۱۲ برای رئال گلزنی کرد و تیم‌ش را یک بر صفر پیش انداخت، اما در دقیقه ۷۶ کوین دی بروینه موجب کامبک زدن منچسترسیتی شد تا بازی به دقایق اضافه کشیده شود.

هیچ‌یک از دو تیم در وقت‌های اضافه موفق به‌گلزنی نشدند تا در نهایت در ضربات پنالتی رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود.

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی کد خبر 745644

دیگر خبرها

  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم