Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مزدا صوفی، رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: در دهمین دوره از مسابقات پیشکسوتان کاراته کشور سبک کان ذن ریو محمد اکبری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مدال طلا، فرشید نیک زاد در وزن منهای ۸۵ و محمد علی عطری در وزن ۸۵ کیلوگرم مدال برنز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  درخشش کاراته کاهای گیلانی در لیگ برتر کشور


او افزود: این رویداد ورزشی در ۲ بخش کمیته و کاتا و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور ورزشکاران کاراته‌کا از سراسر کشور   درسالن ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

انتهای پیام /عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور