Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@17:33:16 GMT

# ویروس-کرونا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۶۰۰۸

# ویروس-کرونا

ویروس کرونا جدیدترین بیماری جهان است که به‌نظر می‌رسد قرار است‌ مدتی همه ما را بترساند. عکس‌ها و فیلم‌هایی که از چین و قرنطینه چند شهر آن و یکی از مبتلایان به این بیماری منتشر می‌شود، همه را ترسانده است.

درست است که وزارت بهداشت اعلام کرده مسافرانی را که از چین می‌آیند کنترل می‌کند و تا به حال هم موردی در ایران دیده نشده اما با توجه به حجم اخباری که از این بیماری منتشر می‌شود، نگرانی‌اش به ایرانی‌ها هم سرایت کرده و از روز پنجشنبه می‌بینیم که کاربران زیادی درباره کرونا می‌نویسند:
 «ویروس کرونای چین داره به یک مشکل جهانی تبدیل می‌شه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر ووهان با 11 میلیون جمعیت رو دارن سم پاشی می‌کنن، به شهر ارواح تبدیل شده. یاد فیلم زامبی‌لند افتادم»، «یعنی چی باعث می‌شه آدم سوپ خفاش بخوره، بعد باعث انتشار ویروس بشه؟»، «امروز که شنیدم خستگی یکی از نشونه‌های ویروس کروناست، حدس می‌زنم اکثر ایرانی‌ها کرونا داشته باشن...خیلیا خستن»، «‏پنج تا نشونه واسه ویروس کرونا گفته که من تو همین هفته تجربه‌ش کردم الانم می‌تونم بگم سالمم. اصلاً من خفاش از نزدیک ببینم قبل از رسیدن ویروس هوالباقی می‌شم.»، «‏می‌گن ویروس ‎کرونا استعداد تبدیل شدن به طاعون قرن رو داره! انسان در مقابل تغییرات ژنتیک میکروب‌ها و باکتری‌ها و ویروس‌ها همین‌قدر بی‌دفاع هست!»، «‏اخبار رو که می‌خونی، درباره ویروس کرونا به دوتا نتیجه می‌رسی؛ یا خبرها داره سانسور می‌شه، یا بزرگنمایی! حد وسط نداره»، «‏ویروس کرونا مثل یک کابوس وحشتناک داره به ایران می‌رسه، مراقب باشید، سردرد، آبریزش بینی، سرفه، گلودرد، تب و احساس ضعف نشانه این بیماری مرگباره. خیلیا مثل من عادت دارن، علائم رو جدی نگیرن و با چند تا قرص، سر و تهش رو هم بیارن، اما این‌بار ماجرا فرق داره»، «‏چینی‌ها دارن توی ووهان یه بیمارستان جدید تأسیس می‌کنن برای مقابله با کرونا ویروس که ظرف مدت شش روز قراره ساختش به پایان برسه. قبلاً در سال ٢٠٠٣ و سر مقابله با سارس، یک بیمارستان هزار تختخوابی رو در هفت روز ساختن»، «‏الان این چینیا آدم‌هایی که از ویروس کرونا مردن و می‌ریزن تو یه سوپ دیگه غذای جدید درست می‌کنن»، «‏فیلم از لحظه‌های آخر چند بیمار چینی مبتلا به ویروس کرونا دیدم! وحشتناکه! لطفاً اگه جایی به چشمتون خورد نبینیدش»، «‏تو چین سوپ خفاش می‌خوردن بعد به همین دلیل ویروس کرونا پخش شده بین مردم. مردم عزیز چین، جدی انتظار داشتید برید خفاش بخورید بعد چیزیتون نشه؟»، «اون لحظه که گفتی وای بریم غذای سالم بخوریم چیه این‌همه فست فود بعد خفاش سفارش دادی فکر کردی ویتامین داره؟»، ‏«دیگه فرصت از این بهتر گیرمون نمیاد که شایعه کنیم تو سوپ خودمون هم ویروس کرونا موجود هست تا به طور رسمی سوپ رو از لیست غذای اصلی خارج کنیم. بشتاب هموطن»، «‏با دیدن نحوه حمل مبتلایان کرونا یاد فیلم‌های آخرالزمانی افتادم. بعید نیست ظرف مدت کوتاهی به همه سرایت بکنه و همه بمیریم. ولی اگر نسل بشر توسط همچین چیزی از بین بره خیلی مسخره می‌شه: به علت خوردن سوپ خفاش یا مار یا همچین‌چیزی توسط یک چینی، همه اهالی کره زمین ظرف چندماه کشته شدند!»،«روزانه حداقل 10 تا 20 نفر در تصادفات جاد‌ه‌ای به‌دلیل خودروی بی‌کیفیت داخلی کشته می‌شن، ما را از ‎ویروس کرونا نترسانید!».
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران