Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیویورک تایمز در گزارشی به موضوع خشونت‌های تسلیحاتی در مدارس آمریکا پرداخته و می‎گوید این موضوع معضلی است که از سوی مقام‎های این کشور نادیده گرفته می‌شود. تاریخ انتشار: 04:00 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۴۳۶۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، بحران خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا همچنان معضل جدی به شمار می‌آید که سالانه جان هزاران نفر از شهروندان این کشور به ویژه جوانان را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این معضل دامان مدارس آمریکا و اماکن عمومی را گرفته و با وجود نگرانی والدین از افزایش این نوع از خشونت‌ها در مدارس همچنان نادیده گرفته شده و اقدامی جدی برای رفع این بحران انجام نگرفته است.
در ماه آگوست گذشته، ۲ تیم فوتبال دانش آموزان در حال برگزاری مسابقه در یکی از شهر‌های ایالت آلاباما بودند که فردی مهاجم اقدام به تیراندازی به سمت جمعیت می‌کند؛ در این حادثه ۹ نفر زخمی می‌شوند.
این حادثه که در یک ورزشگاه رخ داد تنها بخشی از بحران ملی در جامعه آمریکا به شمار می‌آید. از اواسط ماه آگوست در آمریکا در بیش از ۲۰ رویداد ورزشی مدارس تیراندازی رخ داده است.   این در حالی است که خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا به بالاترین میزان خود رسید و به یک اپیدمی تبدیل شده است، اما هنوز هیچ قانون و اقدامی برای مقابله با تیراندازی‌ها پس از آنکه دانش آموزان مدارس را ترک کرده و در برنامه‌های فوق برنامه و یا مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند صورت نگرفته و تا حد بسیاری مورد بی توجهی دولت و مقامات این کشور قرار گرفته است؛ در سال ۲۰۱۹ تقریبا یک مورد تیراندازی هر هفته در برنامه‌های مدارس رخ داد.   بیشتر بخوانید:  ۲۰۱۹؛ سال خونبار دیگری برای آمریکا مصرف دارو‌های ضد افسردگی در میان دانش آموزان افزایش یافت
داده‌های تیراندازی مدارس آمریکا نشان می‌دهد خشونت‌های تسلیحاتی در مسابقات ورزشی مدارس یک مشکل دیرینه بوده و این در حالی است که تلاش برای جلوگیری از وقوع این نوع از خشونت‌ها متوقف شده و در بعضی موارد عملا هیچ اقدامی صوزرت نگرفته است.
تجریه و تحلیل داده‌های نیویورک تایمز نشان می‌دهد که از سال ۲۰۱۳، دست کم ۱۰۸ حادثه تیراندازی در مسابقات ورزشی در ۳۶ ایالت آمریکا رخ داده که بسیاری از تیراندازی‌ ها در مسابقات فوتبال و بسکتبال اتفاق افتاده است.
محققان فدرال تخمین زدند که در حدود هزار و ۸۰۰ کودک در سال ۲۰۱۷ در سراسر  آمریکا با اصابت گلوله کشته و مصدوم شدند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.   زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.   فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد