Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:15:49 GMT

انهدام باند قاچاق اسلحه در خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۶۱۵۳

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با کار اطلاعاتی، اعضای یک باند قاچاق اسلحه و مهمات را که قصد ورود ۲ محموله اسلحه جنگی و شکاری به استان را داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود:پلیس اطلاعات پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودرو حامل اسلحه قاچاق را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۷۸ قبضه اسلحه جنگی و شکاری شامل هفت قبضه اسلحه جنگی و ۷۱ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان اسلحه، فروشندگان و دارندگان اسلحه و مهمات غیر مجاز و کسانی که از اسلحه مجاز و غیر مجاز برای تیراندازی به سمت مردم، منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنند مصمم است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه خوزستان باند قاچاق اسلحه اسلحه جنگی پلیس اطلاعات و امنیت عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس علی دیواندری طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت