Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیدعلی حسینی با بیان این مطلب، از ثبت‌نام حدود ۵۰۰۰ داوطلب در فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۲۵۰۰ نفر از این متقاضیان هیات علمی زن هستند و تعداد ثبت‌نام‌کنندگان زن در مقایسه با مردان حدود ۴۰۰ نفر بیشتر است.

مجله دانشگاه‌های ایران

وی ادامه داد: خوشبختانه میزان استقبال از رشته‌های علوم پایه در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت بسیار بیشتر از دوره‌های قبل بوده است و در این دوره تعداد ۳۱۰۰ نفر از متقاضیان در رشته‌های علوم پایه و ۲۰۰۰ نفر نیز در رشته‌های بالینی ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت از انتشار مجدد فراخوان جذب برای دانشگاه‌های کمتر برخوردار در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: در این فراخوان، دانشگاه‌های بزرگتر شرکت داده نمی‌شوند و فقط به منظور تکمیل ظرفیت نیروی مورد نیاز دانشگاه‌های محروم این فراخوان اعلام خواهد شد.

دکتر حسینی تاکید کرد: برنامه ما این است که حداقل ۱۵۰۰ نفر با فراخوان فعلی جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی شوند، اگرچه این تعداد حتما از آمار اعلامی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و فقط فردا یکشنبه ۶ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ فرصتی را به منظور ویرایش اطلاعات و بارگذاری مدارک کسانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند در نظر گرفته‌ایم.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر این که دانشگاه‌ها بعد از اتمام مهلت جذب سه ماه فرصت دارند جمع‌بندی و ارزیابی‌های خود از متقاضیان به وزارت بهداشت ارسال کنند، گفت: وزارت بهداشت بعد از دریافت این اطلاعات حداکثر ۴۵ روز فرصت دارد نتیجه نهایی را اعلام کند اما به طور کلی تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که ما در بازه زمانی دو یا سه هفته این فرآیند را تعیین تکلیف کرده‌ایم. بنابراین نتیجه نهایی فراخوان تا پایان سال اعلام خواهد شد و اعضای هیئت علمی جدید از مهر سال آینده در دانشگاه‌ها جذب خواهند شد.

کد خبر 480228 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان دانشگاه - هیات علمی زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان دانشگاه هیات علمی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمدرضا عطاردی» دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سوی کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان پژوهشگر برجسته اعلام شد.

نیما رضایی، دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به لیلا صادق‌مقدم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد آورده است: به استناد دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند «ک» ماده ۲ آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان و با توجه به تأیید مستندات پرونده در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد، مستندات ارسالی آقای «احمدرضا عطاردی» دانشجوی رشته پزشکی مقطع دکترای حرفه‌ای آن دانشگاه، در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی با کسب ۱۱۹،۹ امتیاز (صد و نوزده و نه دهم امتیاز) به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته شناخته می‌شوند.

کد خبر 6078077

دیگر خبرها

  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • انتشارکتاب حاکمیت اسلامی در عصر غیبت با ترجمه عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار
  • کدام مناطق اسرائیل مورد اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفتند؟
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • بیانیه وزارت خارجه چین درباره حمله ایران