Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@01:00:15 GMT

آماده‌باش آتش‌نشانی رشت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۶۷۷۵

آماده‌باش آتش‌نشانی رشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از آماده‌باش آتش‌نشانان، ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی این شهر برای مقابله حوادث ناشی از بارش برف خبر داد.

 بابک رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به چارت تعیین شده، نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از روزهای گذشته در آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف احتمالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۴ دستگاه خودروی آتش‌نشانی سنگین به همراه نیرو، بکسل، زنجیر چرخ و تجهیزات اولیه امداد از اوایل زمان بارش برف تا پایان در مسیرهای معین شده به طور منظم در حال گشت‌زنی خواهند بود.

رییس سازمات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه به منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، نیروهای گشت‌ در شیفت‌های سه ساعته سازماندهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت نیروهای سازمان که در شیفت‌های استراحت هستند در صورت ضرورت به ایستگاه‌های آتش‌نشانی فراخوان خواهند شد.

رمضانی از تهیه نمک و شن برای خودروهای نمک‌پاش و برف‌روب از ماه‌های گذشته خبر داد و اضافه کرد: دو اکیپ سیار تعمیرات ماشین‌های آتش‌نشانی به همراه تجهیزات یدکی خریداری شده و آماده خدمت‌رسانی است.

وی اظهار کرد: ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی برای پاسخگویی شبانه‌روزی به شهروندان با ۱۰ خط تلفن ۱۲۵ در حال آماده‌باش است و همه ساعته آمار تماس و تعداد حوادث به روابط عمومی سازمان و خبرنگاران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در طول روزهای پر کار آتش‌نشانان، افسران ارشد این سازمان نیز در کنار تمامی آتش‌نشانان در ۱۴ ایستگاه رشت در آماده‌باش کامل خواهند بود.

کد خبر 407298

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری آتش نشاني خدمات شهری شهرداري رشت بارش برف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از پیدا شدن جسد جوان گمشده یاسوجی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعتی پیش جسد جوان 32 ساله‌ای که روز گذشته در این شهر مفقود شده بود، پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: عملیات جست‌و‌جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا شد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته خانواده این جوان 32 ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کرده و گفته‌اند که فرزند‌مان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.

فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده‌اند که متوجه شده‌اند در منطقه ابوذرها است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران