Web Analytics Made Easy - Statcounter

امانگلدی ضمیر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش شدید برف از ساعت حدود دو بامداد امروز در بخش کوهستانی گلیداغ آغاز شده و بر اساس اعلام هواشناسی تا ساعت ۱۰ صبح ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تردد از سه راهی پلیس راه چاتال فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: نیروهای راهداری در حال برف‌روبی و شن پاشی در راه‌های بخش گلیداغ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مراوه‌تپه از شهروندان خواست رفت و آمد غیرضروری در مسیر بخش گلیداغ نداشته باشند و در صورت لزوم به تردد، حتما وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

ضمیر خاطرنشان کرد: بارش برف سنگین که علاوه بر امروز، چهارشنبه هفته قبل هم در بخش گلیداغ شاهد آن بودیم تاکنون خساراتی نداشته است.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه افزون بر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۵۶ روستا سکونت دارند.

برچسب‌ها مدارس بارش برف گلستان مراوه تپه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بارش برف گلستان مراوه تپه مدارس بارش برف گلستان مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مختومقلی فراغی در ۲۷ اردیبهشت

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل جلسه‌ای با هدف برپایی شایسته آیین نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی خبر داد.

جواد قربانی گفت: در این جلسه درباره تعیین کمیته‌ها و شرح وظایف آنها به گفتگو و تبادل شدو اعضا درباره چگونگی اجرا و محتوای فرهنگی و هنری آن بحث کردند.

قربانی افزود:مراسم نکوداشت این شاعر بزرگ در جوار مزار آن شاعر فقید در آق توقای شهرستان مراوه تپه برگزار می‌شود و در این برنامه مهمانان ملی و خارجی شرکت خواهند کرد.

مختومقلی فراغی، شاعر و عارف بزرگ مسلمان ایرانی ترکمن، فرزند دولت محمد آزادی و ارازگل در سال ‏۱۱۱۲ هجری شمسی در روستای حاجی قوشان گنبدکاووس در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد.

مختومقلی علاوه بر شعر، به آموزش و راهنمایی مردم پرداخت و در سن ‏۵۷ سالگی به ۱۱۶۹ هجری شمسی در کنار چشمه عباساری در دامنه کوه سونگی بدرود حیات گفت.

پیکر او در روستای آق توقای شهرستان مرزی مراوه‌تپه در جوار آرامگاه پدرش دولت محمد آزادی، به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • نکوداشت مختومقلی فراغی در ۲۷ اردیبهشت