Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@09:03:48 GMT

آدم ربایی در پاکدشت/ دستگیری آدم ربایان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۶۸۸۷

آدم ربایی در پاکدشت/ دستگیری آدم ربایان

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری ۲ آدم ربا در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر گفت: شب گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر ربوده شدن یک پسر بچه 10 ساله به وسیله یک دستگاه پراید در شهرستان پاکدشت، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی در نیمه های شب موفق به شناسایی محل اختفاء آدم ربایان در شهرستان قرچک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران، سردار عزیزی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با ورود به محل نگهداری گروگان، با آدم ‌بایان درگیر شده و دو نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده دارای نسبت فامیلی با خانواده گروگان بوده و به دلیل اختلاف بر سر مواد مخدر اقدام به این کار کرده بودند. پرونده این آدم‌ربایی تحویل مراجع قضایی شد و تحقیقات بیشتر روی انگیزه این واقعه در دست بررسی است.

لینک کوتاه: asriran.com/002ypM

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر

فرمانده انتظامی شهرستان سلسله گفت:در پی کسب خبری مبنی بر جعل مدارک شناسايی توسط دو نفر در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستان افزود:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان مربوطه را شناسايی و باهماهنگی قضایی آنها را يک عمليات دستگير کردند.

فرمانده انتظامی سلسله گفت:متهمان در تحقيقات انجام شده و بررسی اسناد و مدارک به جرم خود مبنی بر جعل ۱۷ فقره اسناد و مدارک ساختمانی اعتراف و به همراه پرونده تحويل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان