Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:56:47 GMT

فضای مجازی زمینه ای برای گسترش معارف اسلامی است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۶۹۵۲

فضای مجازی زمینه ای برای گسترش معارف اسلامی است

حجت الاسلام حسن بیگدلی به بیانات رهبری در خصوص فضای مجازی و زمینه برای ترویج معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: تاثیرگذاری این فضا باید در ابعاد مختلف مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان عصر دیروز در مراسم اختتامیه  بزرگترین رویداد تولیدات دیجیتال بسیج در زنجان اظهار کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی به زادگاه خود علاقه خاصی داشتند و وصیت کردند تا در جوار شهدای کرمان آرام بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی با اشاره به اینکه هر روز که از شهادت ایشان می گذرد عظمت این سردار عظیم بزرگ اسلام بیشتر مشخص می شود، ادامه داد: هر کس با خدا معامله کند، خداوند متعال با او خواهد بود.

 

وی به نگرانی های رهبری از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به فرموده ایشان اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و شکست استکبار جهانی است.

 

این مقام مسئول به اثرگذاری فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از اینرو لازم است در این فضا وارد شویم و با توطئه های دشمنان مقابله کنیم.

 

حجت الاسلام بیگدلی با یادآوری اینکه فضای مجازی به میدان نبرد تبدیل شده است، گفت: دشمن علیرغم تحریم های ایران در زمینه های دارویی، تجهیزات پزشکی و اقتصادی، کاری به فضای مجازی و تحریم آن ندارد.

 

این مقام مسئول به بیانات رهبری در خصوص فضای مجازی و زمینه برای ترویج معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: تاثیرگذاری این فضا باید در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی و فرهنگی مورد تاکید قرار گیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دنیا به سمت مدیریت فضای مجازی حرکت کرده است تا دیگران در مسائل کشورشان دخالت نکند، گفت: اروپا بحث اینترنت داخلی را فعال کرده اما هنوز در ایران این موضوع محقق نشده است.

 

وی بر ضرورت نظارت و رسیدگی به فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده است که باید اهداف آن محقق شود.

 

به گفته بیگدلی بایستی در فضای مجازی به صورت فعال و مبتکرانه ورود پیدا کنیم تا بخش هایی که دشمن از طریق آن ما را نشانه گرفته است را متوقف کنیم.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه سردار سلیمانی خراسان جنوبي کمک به سیل زدگان فعالیت های مسجدی خطبه نماز جمعه مدیریت فضای مجازی جشنواره تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز

شهردار منطقه یک شیراز از طراحی و اجرای متعدد پروژه های عمرانی، فضای سبز، خدماتی و رفاهی در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان منطقه یک در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، جهان‌بین میرزایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از پروژه‌های عمرانی منطقه یک شیراز اظهار کرد: بودجه عمرانی منطقه در سال گذشته بالغ بر ۴۴۰ میلیارد تومان بود که این بودجه ارائه خدمات و هزینه‌های تملک را در بر می‌گرفت.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از مبلغ بودجه صرف اجرای پروژه‌های عمرانی شد و اجرا ۱۴ پروژه عمرانی بزرگ در سطح منطقه در دستورکار قرار گرفت.

شهردار منطقه یک شیراز اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در سطح منطقه باغ ناصری است که به‌دلیل کمبود چنین پروژه‌هایی در منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و این پروژه با بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و انتظار می‌رود تا پایان تابستان شاهد رونمایی از این پروژه باشیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه یک، اجرای عملیات سبز راه چمران است که با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در مراحل نهایی قرار دارد و با افتتاح قریب‌الوقوع آن شاهد ایجاد یکی از منحصر به فردترین پیاده راه‌های شهر خواهیم بود.

وی در ادامه به عملیات اجرایی پروژه‌های زیر ساختی گسترده در سطح منطقه یک اشاره و تصریح کرد: اجرای عملیات پیاده راه‌سازی در معابر اصلی همچون بلوار آزادی، خیابان فردوسی، ضلع غربی خیابان ولیعصر (عج) و خیابان سعدی و اجرای عملیات زیر سازی، آسفالت، کانیوا گذاری و روکش آسفالت کوچه‌های سطح منطقه یک و عملیات لوله گذاری ضلع شمالی بلوار استقلال، ولیعصر قصردشت، کوچه‌های بلوار ابیوردی و عملیات محوطه سازی فضای پشت آسیاب سه تایی بلوار چمران از جمله اقدامات اجرایی شهرداری منطقه در سال گذشته بوده است.

شهردار منطقه یک شیراز تاکید کرد: یکی از موضوعات مد نظر در منطقه توجه به پروژه‌های کوچک مقیاس در کنار پروژه‌های بزرگ مقیاس است، چرا که اجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس نباید ما را از پروژه‌های هر چند کوچک اما اثر گذار که موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود، غافل کند.

میرزایی در ادامه از طراحی و اجرای متعدد پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان منطقه یک در سال جاری به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در سطح منطقه در حوزه خدمات شهری است که در این زمینه نیز لای‌روبی و رسوب‌برداری تمام نهرها و کانال‌های سطح منطقه شامل ۳۰ هزار متر طول کانال رو بسته ،۵۰۰۰۰ متر طول لوله گذاری، نزدیک به ۱۰ هزار متر جدول روباز، ۴۷۰ حلقه چاه جذبی و ۳۴ حلقه چاله پمپ‌های سطح منطقه توسط واحد امور شهر انجام می‌شود.

میرزایی اضافه کرد: واحد امور شهر منطقه یک با مرمت و بهسازی ۳۵ هزار و ۵۷۱ متر مربع پیاده راه، جمع آوری بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ مترمکعب ضایعات، ۶۱۳۸ مورد از تابلوهای اصناف متخلف و زشتی زدایی و پاک سازی دیوارنوشته‌ها در سطح منطقه به میزان شش هزار متر مربع نقش مهمی را در ساماندهی سیمای شهری ایفا کرده است.

وی همچنین از اجرای پروژه تبدیل باغ رامجردی به پارک و فضای سبز واقع در مجاور باغ عفیف آباد در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: پروژه باغ تپه در محله چوگیا یکی دیگر از پروژه‌هایی است که با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد و در کنار آن پروژه سبز راه چمران با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه آسیاب سه تایی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در سال جاری است.

آغاز عملیات اجرایی دو پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در معابر بلوار پاسداران، محلاتی، شهید علیرضایی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال، بلوار قدوسی شرقی، قدوسی غربی و کوچه ۲۸ صرافی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال از پروژه‌های اجرایی در دستور کار شهرداری منطقه یک بود که شهردار این منطقه در این بازدید به آن‌ها اشاره کرد.

اجرای ۲۰ طرح اصلاح هندسی در سطح منطقه یک شیراز

در این بازدید همچنین رضا محمدیان رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از توجه به نیازهای شهر و شهروندان بر اساس بازدیدهای میدانی و مطالعات کارشناسی خبر داد.

وی با بیان اینکه در سطح منطقه یک شیراز با محرومیت‌هایی مواجه هستیم، اظهار کرد: این منطقه مهم از کلان شهر شیراز میزبان پروژه‌های عمرانی بزرگی است که نقش فرا منطقه‌ای دارند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی شاهد تحولات مثبت در حوزه حمل و نقل و ترافیک خواهیم بود، تصریح کرد: تقاطع جام جم، دوربرگردان اردیبهشت در بلوار شهید چمران و اصلاح هندسی چهارراه زرگری و میدان مطهری از پروژه‌های این منطقه در حوزه حمل و نقل است.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود از گسترش فضای سبز در سطح منطقه یک خبر داد و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پارک‌ها، بوستان‌ها و باغ‌های خانواده جدیدی که در سطح این منطقه احداث می‌شود، شاهد رشد نشاط شهروندی و افزایش سرانه فضای سبز و تلطیف هوا خواهیم بود.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ طرح اصلاح هندسی در سطح منطقه یک تا پایان شهریور ماه اجرا می‌شود و نقش مهمی در ترافیک روان خواهد داشت.

اجرای طرح‌های تملکی برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: سال ۱۴۰۳ تحولات مثبتی در حوزه عمرانی شهرداری منطقه یک شیراز انجام می‌شود.

محمدیان در ادامه از اجرای طرح‌های تملکی برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان خبر داد و افزود: پروژه‌های محرومیت زدایی به شکل ویژه‌ای در محلات مهدی آباد، ابیوردی و بافت سنتی قصرالدشت و چوگیا اجرا می‌شوند.

وی همچنین از توجه ویژه کمیسیون عمران به پروژه‌های شهرداری شیراز اشاره و تصریح کرد: اختصاص ردیف بودجه و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌های عمرانی دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در پایان خاطر نشان کرد: تعدادی از پروژه‌های شهرداری منطقه یک شیراز در آستانه بازگشایی مدارس به بهره برداری می‌رسد و مابقی آن‌ها تا پایان سال تقدیم شهروندان می‌شوند.

کد خبر 747032

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان