Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع زلزله شدید در شرق ترکیه، با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تیم‌های ویژه عملیاتی سازمان اورژانس کشور برای کمک به طرف ترکیه‌ای در آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع زلزله شدید در شرق ترکیه، با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تیم‌های ویژه عملیاتی سازمان اورژانس کشور برای کمک به طرف ترکیه‌ای در آماده باش قرار گرفتند تا در صورت اعلام نیاز کشور ترکیه و حسب ضرورت به مناطق زلزله زده آن کشور اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش بامداد شنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این موضوع از طریق اداره کل همکاری‌های بین‌المللی وزارت بهداشت کشورمان به همتای خود در وزارت بهداشت ترکیه، اعلام شد.

وزارت بهداشت ترکیه ضمن تشکر از واکنش سریع ایران، در حال حاضر اوضاع را تحت کنترل اعلام کرده است.

 زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۸ در مقیاس امواج درونی زمین «ریشتر» جمعه شب شرق ترکیه را لرزاند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم اورژانس بهداشت زمین لرزه ترکیه اعزام به ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهروز رحیمی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های بهداشت و درمان در سطح کشور و آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این مدت 3 هزار پروژه بهداشتی به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمت شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و جذب 26 هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌هایی با تکنولوژی سنگین را برای خدمت در بخش درمان به اقصی نقاط کشورمان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و تصریح کرد:‌ در دانشگاه علوم پزشکی تبریز یک عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان حاکم است و مردم بعدا متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور