Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ایران همیشه امن بوده و خوشحالم از اینکه یک بار مسئولان ما با یک بار وحدت و همدلی این موضوع را بیان کردند که یا در ایران بازی‌ها برگزار می‌شود یا کلا بازی نمی‌کنیم. آسیا باید بداند ایران یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته مگر فینال لیگ قهرمانان را در ایران برگزار نکردیم، آیا اتفاقی افتاد؟ این‌ها همه بهانه است که برخی از کشور‌های عربی به وجود می‌آورند تا با نام و اعتبار فوتبال ایران بازی کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان فوتبال کشور ما باید به هوش باشند. آن‌ها نباید اجازه دهند حق فوتبال ایران ضایع شود.

وی در مورد شروع دوباره لیگ و شرایط این روز‌های استقلال گفت: وقتی کادر فنی بداند بازی‌ها در چه زمانی آغاز می‌شود، تمرینات گروهی، کار‌های بدنی و بازی‌های تدارکاتی را براساس یک برنامه ریزی انجام می‌دهد، اما در روز‌های گذشته آبی پوشان شرایط باثباتی نداشتند و نمی‌دانستند باید چه کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است