Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بنا، جمعه شب در حاشیه دیدارهای پایانی این مسابقات ، در جمع خبرنگاران افزود: مهم این است که چهلمین دوره این مسابقات برگزار می شود و به لحاظ حضور تیم های خارجی در این چهل سال با فراز و نشیب هایی همراه بوده  است.

وی اضافه کرد:برخی سال ها جام جهان پهلوان تختی پررنگ و چند سالی هم کمرنگ بوده است اما همه ساله برگزار شده و این امر مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا اضافه کرد: علاوه بر چهار کشتی گیری که از حضور در این مسابقات معاف بودند، سایر کشتی گیران حضوری موفق داشتند و برای آمادگی آنها بسیار موثر بود.

میزبانی شیرازی‌ها 

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه استان فارس در مسابقات جام جهانی کشتی که اردیبهشت ماه سال ۹۵ در شیراز برگزارشد از این آزمون موفق بیرون آمد، افزود:  در چهلمین  دوره جام تختی هم همه چیز عالی بود و قابل تقدیراست.

چهلمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی روزهای سوم و چهارم بهمن ماه در سالن شهید آیت الله دستغیب برگزار و تیم ایران قهرمان شد.

در این رقابت ها تیم های ارمنستان و تاجیکستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

کشور ارمنستان  با ۱۰ کشتی گیر ، ایران با ۹۷، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه هر کدام با ۲ کشتی گیر و تاجیکستان هم با سه ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ایران تاجیکستان تیم ملی ایران تیم ملی کشتی فرنگی روسیه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

55 کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

63 کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?