Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به انجام همزمان هشت پروژه بزرگراهی، سه پروژه راه اصلی و یک پروژه آزادراهی در سطح استان گفت : علی رغم تمام مشکلاتی که در بحث بودجه داریم، خوشبختانه این تعداد پروژه حوزه راه در سطح استان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : این پروژه‌ها شناسنامه دار بوده و در قانون بودجه آمده و اعتبار آن‌ها سالیانه لحاظ می‌شود.

شریفی با اشاره به ساخت و افتتاح ۲۵ کیلومتر بزرگراه در سال جاری گفت: در حال حاضر نیز هشت پروژه بزرگراهی شناسنامه دار در سطح استان داریم که آخرین آن پروژه قزانچی-پاوه است که نقشه برداری کار در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادراه همدان-کرمانشاه نیز در مرحله جذب سرمایه گذار قرار دارد، گفت: قرار بود سرمایه گذاران ایتالیایی در این پروژه پای کار بیایند که منتفی شد و در حال حاضر وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

شریفی در خصوص مسیر این آزادراه، گفت: در خصوص تعیین مسیر آزادراه، سرمایه گذار و شرایط فنی تعیین کننده است و باید بعد از جذب سرمایه گذار در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن پروژه آزادراهی در مسیر بیستون به سمت کرمانشاه گفت: این پروژه به صورت مشارکتی ۳۰ به ۷۰ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام است و ۳۰ درصد اعتبار پروژه توسط دولت و ۷۰ درصد آن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین می‌شود.

شریفی گفت: عملیات اجرایی این پروژه هم اکنون در دو قطعه کرمانشاه به سمت حمیل و تقویت کمربندی شرقی با اضافه کردن یک باند دیگر در حال انجام است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرسازی و معماری پروژه عمرانی اعتبارات عمرانی افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر با بیان اینکه ظرفیت‌های نهفته در بهره‌برداری از آبگرم‌های معدنی می‌تواند اقتصاد گردشگری شهرستان را متحول کند، گفت: در تلاش هستیم با جذب سرمایه‌گذار در سال ۱۴۰۳ در این حوزه علاوه بر جذب توریست از منابع خدادادی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

او افزود: در حال حاضر ۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان در دست اقدام است و امید داریم در سال جدید نیز حداقل ۲ پروژه دیگر به برنامه توسعه‌ای این شهرستان اضافه شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر، آبگرم‌های هتل تاریخی رامسر را یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری سلامت شهرستان رامسر یاد کرد و افزود: یکی دیگر از پروژه‌های آبگرم طبی رامسر نیز که در حال احیای مجدد است باز هم در نزدیکی هتل رامسر قرار دارد که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

سحرخیز همچنین ادامه داد: در این شهرستان بیش از ۵۰ چشمه آب معدنی دیگر نیز موجود است تلاش خواهیم کرد با شناسایی و استعداد یابی و تهیه طرح و جذب سرمایه‌گذار این منبع مهم طبیعی و طبی را به ثروت تبدیل کنیم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • آماده سرمایه‌گذاری در همدان هستیم
  • جایگاه‌های شارژ خودروی برقی در همدان ایجاد می‌شود
  • توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار