Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@09:12:00 GMT

نمایشگاه عکس ازدواج شهدا در ماسال دایر می شود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۱۱۸

نمایشگاه عکس ازدواج شهدا در ماسال دایر می شود

خیروشر گفت: نمایشگاه عکس «قاب سفید» با محوریت عکس ازدواج شهدا در ماسال برپا می‌شود.

«عباس خیروشر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امسال یکی از رویکردهای اصلی در اجرای برنامه‌های کمیته ایثارگران وحدت و مشارکت جامعه ایثارگری در برگزاری برنامه‌های دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر ماسال با بیان اینکه ما هرچه داریم از فداکاری‌های شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنهاست افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید هدف ما باشد تا بتوانیم به نسل‌های آینده و جوانان انتقال دهیم.

 

وی گفت: اگر امروز در سالگرد انقلاب کمیته‌ای به اسم ایثارگران مشغول به برنامه‌ریزی است، در واقع به نوعی تجلیل و تکریم سرمایه اجتماعی است.

 

خیروشر تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر شهادت طلبی استوار بوده و جاودانگی امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران است .

 

 مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر ماسال با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در دهه فجر توسط این کمیته برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، اجرای زنگ انقلاب توسط پدران شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و کلاس سلامت بانوان برای خانواده‌های ایثارگران از جمله برنامه‌ها است.

 

وی برگزاری نمایشگاه «قاب سفید» را یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با محوریت عکس ازدواج شهدا شهرستان ماسال و استان گیلان است که سبب ترویج ازدواج آسان در جامعه می‌شود.

 

خیروشر با بیان اینکه قطعا ترویج، شناساندن و تبیین سبک زندگی و راه و روش شهدا برای نسل جوان موثر و جذاب است گفت: تلفیق هنر و ایثار راز ماندگاری شایسته در ذهن مخاطب است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما نماز جمعه سردار سلیمانی مساجد فهما خراسان جنوبي نمایشگاه قاب سفید کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری در سمنان گفت : استفاده از خدمات مشاوره ازدواج از اولویت‌های برنامه فرهنگی کمیته امداد کشور برای دختران ۱۹ تا ۳۰ سال تحت پوشش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود : امسال  برای مشاوره تحصیلی ۸۰۰ هزار دانش آموز کمیته امداد امام خمینی   ۲ هزار مربی و مشاور تحصیلی در نظر گرفته شده  که ۰ درصد این مربیان پشتیبان از جوانان توانمند و مددجوی کمیته امداد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع‌دستی ایلام در نوروز
  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع دستی ایلام در نمایشگاه‌های نوروزی
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور