Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: در سفر هفته گذشته نوبخت به سیستان و بلوچستان، هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده اختصاص یافت.

«مهرداد عرب اول» به دستاوردهای سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و به خبرنگار شبستان گفت: طی هفته گذشته شاهد سفر مقامات بلند پایه نظام به سیستان و بلوچستان بودیم؛ نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یکی از این مقامات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان ادامه داد:  آقای محمد باقر نوبخت علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده آورده خوبی برای استان داشت.

 

عرب اول یادآور شد: در سال گذشته 12 هزار واحد مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین مصوب شد تا کمیته امداد و بنیاد مسکن در استان بسازند.

 

وی افزود: از 6 هزار واحد مسکونی کمیته امداد هزار واحد آماده بهره برداری بود که در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به مددجویان واگذار شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: همچنین نوبخت در این سفر 20 میلیارد تومان به صندوق ضمانت کمیته امداد بابت ضمانت وام های اشتغال مددجویان اختصاص دادند که مقرر شد معادل این رقم را کمیته امداد تامین کند.

 

عرب اول یادآور شد: 40 میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه کشور برای تهیه لوازم ضروری و جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد اختصاص دادند.

 

وی افزود: 5 میلیارد تومان برای کمک به  نمایشگاه فروش دستاوردهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در تهران و زاهدان اختصاص یافت.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: همچنین از 6 هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن هزار و 750 واحد مسکونی آماده واگذاری به مردم بود که با حضور رئیس  سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد.

 

عرب اول گفت: در سفر نوبخت به زاهدان 100 میلیارد تومان برای ساماندهی حاشیه شهر زاهدان به شهرداری اختصاص پیدا کرد.

 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد نماز جمعه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه رویداد ملی فهما مسجد خراسان جنوبي حاشیه شهر زاهدان سازمان برنامه و بودجه واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رئیس سازمان برنامه و بودجه از بودجه ۱۴۰۲/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور در صفحه خود در فضای مجازی آماری نوشت: سال ۱۴۰۲ به لحاظ بودجه‌ای و تأمین مالی دستگاه‌های اجرایی به خوبی پشت سر گذاشته شد، به طوری که در مجموع ۲۱۰۰ هزار میلیارد تومان تجهیز منابع انجام شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشدی نزدیک به ۳۸ درصد را تجربه کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تخصیص اعتبارات هزینه‌ای به میزان ۱۶۲۰ هزار میلیارد تومان انجام شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۴۳ درصدی داشته است. تخصیص اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های ثابت با ۲۰ درصد رشد به ۳۰۳ هزار میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: درآمدهای پایدار دولت شامل درآمدهای مالیاتی، گمرکی و سود سهام شرکت های دولتی ۵۷ درصد رشد داشت و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای شامل صادرات نفت و گاز با رشد ۱۷ درصدی همراه بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889164

دیگر خبرها

  • روایت رئیس سازمان برنامه و بودجه از بودجه ۱۴۰۲/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • ۵ درصد اهداف بودجه ۱۴۰۲ محقق نشد/ شروع اصلاح ساختار بودجه در ۱۴۰۳
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود