Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:17:53 GMT

۹۳۷ نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای دهلران آموزش دیدند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۳۷۳

۹۳۷ نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای دهلران آموزش دیدند

مجتبی عنبری در گفتگو با مهر بیان داشت: از این تعداد ۷۱۳ نفر آقایان و ۲۶۰ نفر بانوان هستند که تعداد ۱۹۵ نفر مربوط به طرح آموزش و توانمندسازی سربازان نیروهای مسلح شهرستان (هنگ مرزی، نیروی انتظامی و سپاه) است.

وی اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه که با آموزش پرورش شهرستان داشته‌ایم، تعداد ۹۹ نفر از دانش آموزان شاخه کاردانش در قالب طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی را در رشته‌های مکانیک خودرو، جوشکاری و تأسیسات گازرسانی آموزش‌های مهارتی را در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دهلران فرا گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنبری تصریح کرد: درنیمه اول سالجاری شعبه فنی و حرفه‌ای بخش زرین آباد به نام خانه مهارت روستایی زرین آباد افتتاح شده که تاکنون تعداد ۸۰ نفر از بانوان این بخش آموزش‌های مهارتی را در حوزه صنایع دستی و در حرفه‌های کیف دوزی، معرق چرم، فرشینه و خراش روی فلزات کسب نموده‌اند.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان دهلران گفت: این مرکز دارای ۹ کارگاه آموزشی و تعداد ۹ مربی است که مرکز دهلران در بین ۱۴ مرکز آموزشی در استان ایلام توانسته برای سه دوره متوالی دوساله، رتبه دوم استان (پس از مرکز ایلام) را کسب کند.

وی افزود: مرکز دهلران دارای کارگاه‌های تخصصی جوشکاری، مکانیک خودرو، برق خودرو، برق صنعتی، تأسیسات و لوازم خانگی، صنعت ساختمان، طراحی دوخت، صنایع دستی، گوهرتراشی و خانه مهارت روستایی زرین آباد است.

رئیس فنی حرفه‌ای دهلران عنوان کرد: در مهرماه سالجاری جهت آموزش کارآموزان رشته مکانیک خودروی ویژه دانش آموزان کاردانش بخش موسیان، کارگاه مکانیک خودرو در یکی از هنرستان‌های این بخش تجهیز و راه اندازی شده است.

کد خبر 4834160

منبع: مهر

کلیدواژه: فنی حرفه ای کارگاه آموزشی ایلام بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان ایلام دهه فجر قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 شیراز قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار