Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در نتیجه بازدید علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و مجتبی قهرمانی دادستان مرکز استان از منطقه بنگلایان و مشاهده قطع راه‌های ارتباطی بین روستاهای بنگلایان، سلرد، دوکوه و چند روستای دیگر به علت طغیان رودخانه و عدم وجود پل ارتباطی بین این روستاها دستورات لازم به منظور حل مشکلات مردم این منطقه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مسئولین قضائی استان هرمزگان در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین به منظور اقدام در جهت مراقبت و صیانت قانونمند از حقوق عمومی جهت پیشگیری از مخاطرات برای شهروندان، موضوع قطع محور مواصلاتی این روستاها بر اثر طغیان رودخانه و همچنین ریزش کوه را مورد بررسی قرار داده و از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان و دیگر دستگاه‌های متولی خواستند، به سرعت با استقرار ماشین آلات و تجهیزات لازم در محل، ضمن احداث سریع پل در این منطقه، اقدامات لازم را انجام دهند.

در نتیجه ورود به موقع دستگاه قضائی، با استقرار ماشین آلات سنگین راهداری اقدامات لازم به منظور جمع آوری سنگ‌های ناشی از ریزش کوه و تسطیح و ایمن سازی جاده جهت پیشگیری از حوادث احتمالی انجام شد.

کد خبر 4834220

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان سیلاب بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان ایلام دهه فجر قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 شیراز قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه دریافت سوخت یارانه دار، عدم خرید و فروش غیرمجاز و کاهش سرقت احتمالی از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، گفت: از ۶۴۶ دستگاه تراکتور فعال در شهرستان محمودآباد، ۵۴۵ دستگاه پلاک دار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اضافه کرد: برای ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتور‌ها و هویت بخشی به ماشین آلات کشاورزی، این مدیریت با هماهنگی اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی و فرماندهی پلیس راهور نیروی انتظامی مازندران، آماده ارائه خدمت به صاحبان ماشین آلات و ادوات کشاورزی است.

هادی‌زاده با تاکید بر اینکه باید موانع پلاک گذاری شناسایی شود تا بتوان اجرای این کار را تسریع و تسهیل کرد، از صاحبان ادوات کشاورزی خواست برای پلاک گذاری تراکتور‌های خود به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • راه ارتباطی سی و سه روستا به قصرقند مسدود شد
  • آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه