Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دونده نیمه ماراتن گفت: امیدوارم تا المپیک، انتخابات برگزار نشود تا ورزشکاران به هدفی که می‌خواهند دست پیدا کنند. تاریخ انتشار: 09:15 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۸۳۶

محمد جعفر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه چه زمانی به اردوی کنیا خواهد رفت، اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که به مسئولان فدراسیون دوومیدانی ارائه داده‌ام قرار شده از ۱۵ بهمن برای برگزاری اردویی سه ماهه به همراه مربی‌ام به کنیا برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم اتفاق خوبی است تا بتوانم در مدت حضورم در آنجا در کنار بهترین دوندگان دنیا به تمرین بپردازم. روز ۲۸ اردیبهشت هم جهت ورودی المپیک به لتونی خواهم رفت.

وی در مورد اینکه آیا توانایی کسب سهمیه المپیک را دارد یا خیر، گفت: همه چیز بستگی به اردوی کنیا خواهد داشت تا ببینیم شرایط به چه صورت برایم در آنجا پیش خواهد رفت. اگر تمریناتم خوب پیگیری شود و دچار هیچگونه مصدومیتی نشوم دور از دسترس نیست تا بتوانم المپیکی شوم.  اتفاق سختی نیست که نتوانم سهمیه کسب کنم. 

دونده نیمه ماراتن ایران در خصوص اینکه چه زمانی می‌توانیم در رشته ماراتن حرفی برای گفتن داشته باشیم، گفت: هیچ وقت نخواهیم توانست به سطح اول ماراتن دنیا برسیم آن هم به دلیل امکانات و سایر موضوعاتی که از ما بهتر هستند. 

مرادی افزود: امیدوارم تا المپیک، انتخابات برگزار نشود تا ورزشکاران به هدفی که می‌خواهند دست پیدا کنند. ما تاکنون سه سهمیه گرفته‌ایم و امید می‌رود چهار سهمیه دیگر هم بگیریم.

وی در مورد قهرمانی خود در ماراتن جام هرمز خاطرنشان کرد: ماراتن هرمز مثل هر سال برگزار شد و خوشحالم به هدفی که برای خودم ترسیم کرده بودم، برسم. ان‌شاءالله مسئولان به فکر این باشند تا هم مسیر مسابقه را تغییر بدهند و هم اینکه دوندگانی را از کشورهای خارجی دعوت کنند تا ورزشکاران ایرانی کنار آنها تنه به تنه شوند. تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، نباید توقع داشت مسابقات با کیفیتی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: قهرمانی مرادی در ماراتن جام هرمز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد جعفر مرادی فدراسیون دوومیدانی المپیک توکیو ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال بامداد امروز وارد تهران شد تا در روزهای باقی مانده تا برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها تمرینات تیم ملی با هدایت او پیگیری شود.

پائز پس از ورود به تهران در مورد وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

کد خبر 6087310 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد