Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:35:10 GMT

ستایش فاوره از پدیده جدید تیمش

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۶۵۴

ستایش فاوره از پدیده جدید تیمش

سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی قاطع برابر کلن به ستایش از ارلینگ هالند پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند شروعی توفانی در نیم فصل دوم رقابت‌های بوندسلیگا داشته است.

دورتموند که در دیدار قبلی خود با نتیچه ۵ بر ۳ به پیروزی رسیده بود این بار هم توانست ۵ گل به ثمر برساند که ۲ گل آن را هالند به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره دورتموند برای دومین بازی پیاپی ارلینگ هالند خرید نروژی جدید این تیم بوده است. او در مجموع ۵۹ دقیقه‌ای که در دو بازی با پیراهن دورتموند به میدان رفته ۵ گل به ثمر رسانده است.

لوسیان فاوره، سرمربی دورتموند به ستایش از این ستاره تیمش پرداخت و گفت: او نشان داده که چه بازیکنی است. خوشحالیم که چنین ستاره‌ای را جذب کرده‌ایم. او همواره میل به پیروزی و گل زدن دارد و این برای یک مهاجم بسیار خوب است.

سرمربی دورتموند درباره عملکرد تیمش گفت: کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. در زمان‌های مناسبی به گل رسیدیم هر چند که در بعضی از دقایق تمرکز لازم را نداشتیم.

او ادامه داد: می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری در این بازی به ثمر برسانیم اما مهم کسب پیروزی بود که به آن رسیدیم. امیدوارم که این بازی‌های خوب هم‌چنان ادامه داشته باشد.

دورتموند با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با یک بازی بیش‌تر و هم امتیاز با بایرن مونیخ در رده سوم قرار گرفت. در صدر جدول رده‌بندی لایپزیگ قرار دارد که ۴ امتیاز با بایرن و دورتموند  اختلاف دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارلینگ هالند بوروسیا دورتموند لوسین فاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل المپیک لیون ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌اُم لوشامپیونه فرانسه موفق شد در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس با نتیجه 4 بر یک بر لیون غلبه کند، پس از این دیدار گفت: من فکر می‌کنم تنها می‌توانم درباره موارد مثبت صحبت کنم. ما بازی را فوق‌العاده شروع کردیم و روی دو موقعیت گلزنی به دو گل رسیدیم. ما روی به ثمر رساندن گل اول خوش‌شانس هم بودیم، اما به نظرم این یکی از بهترین 45 دقیقه‌های ما در فصلی جاری بود.

وی افزود: می‌دانستیم که جو این بازی خاص خواهد شد، چون ما پیش از آغاز این بازی و در مسیر رسیدن به ورزشگاه، این جو را در بین هواداران‌مان در خیابان‌های پاریس دیدیم و حس کردیم. هواداران ما در این بازی فوق‌العاده بودند. ما ارتباطی عالی با هواداران‌مان داشتیم. این بازی خوبی برای ادای احترام به کاپیتان‌مان یعنی مارکینیوش بود.

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما مقابل یک المپیک لیون بزرگ بازی کردیم. ما عملاً هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و فکر می‌کنم این یک راه عالی برای به پایان بردن هفته بود. حالا قطعی شدن قهرمانی‌مان به بازی بعدی (دیدار خارج از خانه با لوریان) بستگی دارد، اگر موفق به کسب پیروزی نشویم هم برای رسیدن به اهداف خود به کارمان ادامه خواهیم داد.

احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن

انریکه همچنین در تمجید از کاپیتان و مدافع برزیلی‌اش که با انجام 438 بازی بیشترین تعداد بازی در تاریخ باشگاه PSG دارد، تصریح کرد: مارکینیوش بازیکن خاصی است، ما او را سال‌هاست که می‌شناسیم و فکر می‌کنم زمانی که به این باشگاه آمدم و حرفه‌ای‌گری و رهبری او به‌عنوان کاپیتان و نقش وی در تیم را دیدم، به‌عنوان مربی خوشحالم که بازیکنی با این پتانسیل دارم.

پاری‌سن‌ژرمن با این برد 65 امتیازی شد و همچنان پیشتاز جدول رده‌بندی لوشامپیونه فرانسه است و موناکوی 55 امتیازی و برست 53 امتیازی را  پشت سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر