Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@20:03:43 GMT

«دکوثر» 206 میلیارد ريال فروخت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۶۷۲

«دکوثر» 206 میلیارد ريال فروخت

پول نیوز - در حالی که در فصل سرد سال مقدار فروش داروسازان افزایش می یابد اما؛ در «دکوثر» شاهد کاهش درآمدها بودیم.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «داروسازی کوثر» با افت نرخ فروش برخی محصولات در دی ماه مواجه شد و از همین رو، روند فروش شرکت با اندکی تنزل مواجه شد.
بر اساس گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به دی سال 98، این داروساز 206 میلیارد ريال درآمد فروش شناسایی کرد که نسبت به آذر ماه 4 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبلغ فروش محصولات قرص و سوسپانسیون طی این مدت به ترتیب 10 و 20 درصد تنزل یافته اما؛ محصولات کپسول رشد 50 درصدی نسبت به آذر ماه داشته است.
به این ترتیب، با گذشت 10 ماه از سال جاری، «دکوثر» موفق به تحقق 2 هزار و 16 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شد که در مقایسه با 10 ماهه سال قبل رشد ملایم 11 درصدی را حکایت می کند.

این شرکت در سال جاری به جهت تحریم ها با افت مبلغ فروش خارجی مواجه شده است؛ از همین رو، به سمت بازارهای داخل رو آورده و تمرکز فروش خود را بر افزایش سهم از فروش داخلی گذاشته است.
به این ترتیب، برای 3 ماهه پایانی سال، «دکوثر» پیش بینی کرده بود به درآمد 897 میلیارد ريالی دست یابد که بر اساس گزارش حاضر، تاکنون 23 درصد آن را محقق کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تاپ فروش تحریم پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد

نرخ تورم سالیانه منتهی به فروردین امسال به ۳۸.۸درصد کاهش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،در فروردین ماه  امسال شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد 236.3 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.6 درصد افزایش، نسبت به ماه مشابه سال قبل، 30.9درصد افزایش و در دوازده ماهه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، 38.8 درصد افزایش داشته است.

شاخص قیمت

در فروردین ماه  شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد 236.3 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.6 درصد افزایش، نسبت به ماه مشابه سال قبل، 30.9 درصد افزایش و در دوازده ماهه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، 38.8 درصد افزایش داشته است.

 

تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور

منظور از تورم نقطه به نقطه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل می‌باشد. در فروردین ماه 1403، تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور، 30.9 درصد بوده است؛ یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین، 30.9 درصد بیشتر از فروردین ماه 1402 برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند. تورم نقطه به نقطه فروردین ماه 1403، در مقایسه با ماه قبل، 1.4 واحد درصد کاهش داشته است.

 

تورم ماهانه خانوارهای کشور

منظور از تورم ماهانه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت، نسبت به ماه قبل می‌باشد. در فروردین ماه  تورم ماهانه خانوارهای کشور برابر 2.6 درصد بوده است. تورم ماهانه برای گروه‌های عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات، 2.9 درصد و برای گروه عمده «کالاهای غیرخوراکی و خدمات»، 2.5 درصد بوده است.

 

نرخ تورم سالانه خانوارهای کشور

منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به دوره مشابه قبل از آن می‌باشد. در فروردین ماه ، نرخ تورم سالانه برای خانوارهای کشور به 38.8 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.9 واحد درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • تورم ۱۲ ماهه بهای تولیدکننده ۵۰ واحد درصد کاهش یافت