Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:22:06 GMT

راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه بسته است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۷۷۵۰

راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه بسته است

به گزارش خبرگزاری مهر وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای پاوه به دلیل بارش شدید برف اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری، کار بازگشایی مسیرهای ارتباطی این روستاها با جدیت ادامه دارد و احتمالاً تا بعدازظهر امروز همه راه‌های مسدود روستایی پاوه بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز همه راه‌های اصلی استان باز و تردد به شکل روان در آنها جریان دارد هرچند در برخی نقاط مانند کمربندی شرقی (محور بیستون - ماهیدشت) شاهد یخ زدگی سطح جاده هستیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش در محورهای پاوه و سنقر و کلیایی به شکل برف در جریان است، گفت: تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در چنین شرایطی رانندگان باید علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، نسبت به سالم بودن لاستیک و وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان داشته باشند.

وی همچنین از وقوع ۱۱ سانحه رانندگی طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: بر اثر این سوانح ۱۷ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ حیدری در پایان از شهروندان خواست با توجه به ادامه بارش‌ها تا بعدازظهر امروز از سفرهای غیرضروری خودداری و یا سفر خود را به ساعات شب موکول نکنند.

کد خبر 4834247

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حیدری پلیس راه بارش برف بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان دهه فجر ایلام قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه
  • بارش شهابی -Puppid 2024π را از دست ندهید
  • محور هراز بسته شد
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد