Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقابله و رویارویی با آمریکا باید با بیداری جهان اسلام اتفاق بیافتد البته برخی از کشور‌های مسلمان از رهبران شجاعی برخوردار نیستند و آن‌ها خودشان را به آمریکا وابسته کرده‌اند. تاریخ انتشار: 09:32 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۴۴۲ جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به راه‌حل‌های اسلامی برای سبک زندگی نوین اسلامی که در خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه ماندگار تهران مطرح  شد، گفت: بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، نظام سلطه غربی احساس کرد که بدون رقیب و یکه تاز است و می‌تواند کل جهان را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی در منطقه باعث شد که رویای آمریکا به تحقق نپوندد. با این حال یکی از راهبرد‌ها در مقابل هجمه استکبار اتحاد بین کشور‌های اسلامی و جهان اسلام است.   بیشتر بخوانید:
فرهنگ، اقتصاد و امنیت؛ سه ساحت سبک زندگی نوین اسلامی برای پایان سلطه غرب   این نماینده مجلس اظهار داشت: مقابله و رویارویی با آمریکا باید با بیداری جهان اسلام اتفاق بیافتد البته برخی از کشور‌های مسلمان از رهبران شجاعی برخوردار نیستند و آن‌ها خودشان را به آمریکا وابسته کرده‌اند لذا خطاب اول رهبر معظم انقلاب با مردم این کشور‌ها بود نه با حکمرانان.   وی ادامه داد: دوم اینکه کلید واژه همه فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به برادران عرب زبان، مبحث استقلال این کشور‌ها بود یعنی جهان اسلام می‌تواند با وحدت خود نیاز‌های خودش را برطرف کند با این حال نباید این نکته را فراموش کرد که این غرب و آمریکاست که نیازمند داشته‌ها و دارایی‌های جهان اسلام است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی نوین گفت: اشاره مقام معظم رهبری به فرهنگ اسلامی خودمان بود و دوری جستن از فرهنگ بیگانه؛ چرا که این فرهنگ ارزش‌های زیادی دارد و توجه به این مسئله می‌تواند نظام سلطه را عقب براند.
جعفرپور بیان داشت: در حال حاضر پیوند عراق، ایران و سوریه به خوبی توانسته است حرکت آمریکا در منطقه را سد کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سبک زندگی نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری

مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب، توییتی در رابطه با کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری در ایکس منتشر کرده است.

فضائلی در این توییت نوشت: رهبر انقلاب کشف حجاب هم حرام_شرعی است هم حرام_سیاسی است... منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ.ن بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی قاعده تذکر دریافت کرده اند.

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • نتایج عملیات وعده صادق
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه رژیم صهیونیستی در حال زوال است، شکل گرفته است