Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جلسه هماهنگی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن درباره اقدامات رسانه‌ای این رویداد قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه هماهنگی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با محوریت اقدامات رسانه‌ای این رویداد بزرگ قرآنی با حضور جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دبیر شورای معارف سیما و مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ساختمان این شبکه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه، قره‌شیخلو با اشاره به اهمیت رسانه ملی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رقابت‌ها، گفت: مطالبه جامعه قرآنی این است که صدا و سیما به صورت جدی در این مسابقات ورود کند و از ظرفیت رسانه برای نشر قرآن استفاده بیشتر شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، برگزاری خیمه‌های قرآنی در سطح شهر و راه‌اندازی دو کاروان قرآنی در شهرستان‌های خراسان جنوبی را از دیگر فعالیت‌های جانبی مسابقات خواند و اظهار کرد: امید داریم با هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی دو مجموعه بتوانیم در راه قرآن قدم برداریم و شاهد ثمرات خوبی در این حوزه باشیم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز با اعلام آمادگی کامل این شبکه برای اقدامات رسانه‌ای سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، گفت: ان‌شاءلله برای مسابقات مختلف قرآن و نیز برنامه‌های مرتبط آن، برنامه رسانه‌ای مدون در سیمای قرآن برنامه‌ریزی خواهد شد.

دبیر شورای معارف سیما با بیان اینکه برای پخش مسابقات بین‌المللی قرآن از شبکه‌های مختلف تلویزیون برنامه‌ریزی دقیق صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: شبکه قرآن و معارف سیما آماده است ساخت مستند تاریخی در مورد تاریخچه برگزاری مسابقات را کلید بزند.

ایجاد تفاهم‌نامه فی مابین شبکه قرآن و معارف سیما و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد سی‌‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی شبکه قرآن مسابقات بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت وگوی جنجالی دو وزیر کابینه روحانی درباره تلویزیون/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس صالحی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه های نوروزی صدا و سیما نوشت: حضور مجدد چهره های مشهور در تلویزیون مثبت است، از فرآیند و هزینه های آن بی اطلاعم و قضاوتی درباره آن ندارم اما بازگشت مخاطب به رسانه ملی مهم و ارزشمند است. رسانه ای چون تلویزیون با معدل سلایق مردم قهر نمی کند، این اصل اولیه را نباید فراموش کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی هم در این باره نوشت: کانتکست صدا و سیما مشکل دار و نیازمند اصلاح است، تغییر کانتنت الزاما در هدف مطرح شده توسط شما اثربخش نیست بلکه بعضا حس اسکول نظام بودن هم به برخی وفاداران به ساختار فعلی صدا و سیما القا می کند که موجبات ریزش بیشتر است.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888699

دیگر خبرها

  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • گفت وگوی جنجالی دو وزیر کابینه روحانی درباره تلویزیون/ عکس
  • نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با رسانه ملی
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • فریاد صدهزار نفری در محفل امام حسنی‌ها علیه رژیم کودک کش اسرائیل
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن