Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرنگی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی به چهار مدال طلا، چهار نشان نقره و شش مدال برنز دست پیدا کردند.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی، جام جهان پهلوان تختی روز گذشته (جمعه، چهارم بهمن‌ماه) در شیراز به پایان رسید که ورزشکاران خوزستانی با عملکردی بی‌نظیر، ۱۴ مدال رنگارنگ برای ایران کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، پویا ناصرپور، مهدی محسن‌نژاد، حسین اسدی و امین کاویانی‌نژاد، گردن آویز طلا را به دست آوردند، پویا دادمرز، ایمان محمدی، حسین الیاسی و رامین طاهری به مدال نقره رسیدند و محمد حسنوند، میلاد رضانژاد، امیرحسین خونساری، محمد شربی‌نیازی، محمد ناقوسی و امین میرزازاده نیز نشان برنز را کسب کردند.

تیم‌ملی کشتی ایران با درخشش فرنگی‌کاران خوزستانی به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی